استخدام سئوکار حرفه ای به چه صورت است؟
استخدام سئوکار حرفه ای به چه صورت است؟
دنیای امروز , دنیای اطلاعات است و کسب و کارهای آنلاین در رقابت برای کسب مرتبه های بالای نتایج جستجو در گوگل , بینگ و یاهو می باشند . جايگاه خوبتر درین موتورهای جستجو موجب ازدحام بیشتر وب سایت و همچنین ارتقا فروش و درامد میشود . شما ممکن است بهترین بلاگ عالم را داشته باشید , اما در حالتیکه کسی از وجود شما باخبر نباشد , این وب لاگ هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت .
اما چهطور می توان جايگاه تارنما را در نتیجه ها جستجو افزایش داد؟ جواب این سوال , سئوی سایت و سئو وب سایت است . سئوی سایت , هنر باصرفه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوست . با استعمال از ترکیب تکنیک های یافتن کلمه ها حساس , onpage , سئو آف پیج و ارزیابی وبسایت های رقبا می توان شانس دیده شدن وب سایت به وسیله موتورهای جستجو را بالا برد و در نتایج جستجو به جایگاه های بالاتری رسید . اجرای یک پروژه سئو سایت به تنهایی می تواند دلهره آور باشد . خوشبختانه سئوکار حرفه ای وب سایت در اینجا می توانند کمک حال شما باشند . پیرو به بیان مواردی میپردازیم که در استخدام سئوکار زیاد ضروریست و میتواند زیاد به شما کمک کند .
ادراک مبانی سئو در استخدام سئوی وب سایت عمل
در هنگام گفتگو با یک متخصص سئو سایت می بایست با مبانی نخستین بهینه سازی سایت آشنا بوده تا طرز کارکرد آن را بدانیم .
در صدر بایست بدانید که بهینه سازی وب سایت بر طبق عبارات کلیدیست . این قضیه فراتر از کشف کردن لغات کلیدیست که بیشترین ازدحام را برای سایت به ارمغان میآورند . مهمتر از این , شعور این مسئله است که چرا شما خواهان ارتقاء ترافیک سایت هستید . در صورتیکه میخواهید در سایت خود محصولی را به فروش برسانید , می بایست برگه مرتبط با آن را برای کلمات اصلی مشخصی بهینه کنید تا مشتریان بالقوه آن وارد آن صفحه شوند . کاربرانی که صرفا برای بازدید از مال وارد آن میگردند فایده ای برای شما نخواهند داشت . اکثر روند های جستن کلمه ها مهم بر پایه ی ابزار Google Keyword Planner است که در آن لغات مهم دارای ارتباط به همراه میزان ازدحام و رقابتشان نمایش داده می گردند .
درصورتی که سئوکار مورد علاقه شما در رای زنی خود اذعان کرد که سایت شمارا به رتبه یک گوگل برساند , یه خرده در صداقت او تردید کنید . موتورهای جستجو بر طبق فاکتورهای زیادی میباشند که جايگاه یک وبسایت را در نتایج جستجو معین مینمایند . این فاکتورها مشتمل بر عمر وبسایت و محبوبیت آن در شبکه های اجتماعی می شود . علاوه بر این ها فاکتورهای انسانی وجود دارا هستند که درباره چگونگی رفتار کاربران در تعامل با وبسایت است . این ها مواردی میباشند که هیچ کس به صورت مستقیم کنترلی بر آن نداشته و همچنین فرمول معجزه آسایی نیز برای تصاحب کردن مرتبه یک گوگل نیست .
کاری که یک سئوی وب سایت کار میتواند انجام دهد امداد به وب سایت شما در رعایت مقررات حیاتی گوگل است تا بتواند با دیگر سایت های مشابه رقابت کند . یک متخصص بهینه سازی وب سایت اقبال کسب رتبه بهتر را بالا می برد ولی کیفیت محتوا , خدمات و تولید ها به صاحبین وب سایت ها وابسته است .
پروژه های سئو سایت
در وضعیت کلی یک پروژه بهینه سازی سایت را می توان به دو قسمت تقسیم کرد : onpage و offpage . سئوی داخلی شامل تغییر و تحول طراحی و اجزا داخلی سایت است به نحوی که برای موتورهای جستجو به طور کامل خوانا باشد . این فرآیند دربرگیرنده تغییرو تحول هدرها , عنوان و محتوای صفحه های است تا برای عبارات مهم خاصی بهینه شود .
سئو خارجی دربرگیرنده هر کاریست که در خارج از وب سایت انجام شده و به افزایش ترافیک آن یاری مینماید . این مورد ها شامل فعالیت در شبکههایمردمی , لینک سازی و پست مهمان است . لینک سازی قسمت دارای اهمیت این پروسه است که تاثیر فراوانی بر روی رتبه تارنما داراست , به دلیل آن که از جمله فاکتورهای مهم در جايگاه بندی صفحه ها است . فعالیت در شبکه های اجتماعی , نوشتن پست مهمان در وب لاگ های دارای اسم و رسم از جمله فعالیت هاییست که موجب کسب لینک و پیوند در سایر سایت ها می شود .
سئوکار ماهر کیست؟
میزان اطلاعات و مهارت او را بررسی فرمایید . سئو سایت امروزه مضاعف در اکنون تغییر تحول است و هر روز با آپ تو دیت هایی که از طرف گوگل اعمال می شود تغییراتی در روش های سئو سایت ساخت میشود . بنابراین اطمینان از میزان اطلاعات و سطح مهارت سئوکار امری اضطراری است . یکی از بهترین راهکارهای ادراک این قضیه بررسی وب لاگ شخصی او است . در حالتیکه که وب لاگ او سریعا با مطالب تازه به روز رسانی می شود , می توان از تراز دانش او مطمئن شد .
دستکم یکی از پروژه های سئو اورا پیگیری فرمایید . معمولا سئوکاران به دلیل لو ندادن تکنیک های خود , خیلی آنهارا علنی نمی کنند . همچنین اکثری از صاحبین کسب و کارها نیز به دلیل اینکه رقبا از جزییات سئوی سایت سایتشان با خبر نشوند , هیچوقت نام سئوکارشان را فاش نمی کنند . در صورت فاش شدن , رقبا نیز ممکن است به سئوکار سایت مراجعه کرده و از او میخواهند که عینا همان تکنیک ها را در وبسایت آنها نیز پیاده کند و این فرمان در مذاق صاحبین سایت ها خوشایند نیست . ولی معرفی یک یا دوکار خیلی فعالیت سختی نیست و مطمئنا قابل ابراز است .
درباره تکنیک های سئو مورد به کار گیری بوسیله متخصص باصرفه سازی وبسایت موردنظرتان پرسش هایی را مهیا نمایید . یک مشاور سئوی سایت مناسب می بایست قوی به توضیح کلی استراتژی خود در افزایش رتبه وبسایت باشد . همچنین او بایستی زمان انجام فعالیت را بتواند تا حدودی تخمین بزند .
نظارت اولیه آن ها از سایت خود را جویا شوید . این مسئله به شما یاری می کند تا متوجه تغییراتی که سئوکار قرار بر اعمال آن است شوید . در این زمینه خیلی زیاده روی نکنید تا سئوکار شم نکند که قصد شما از انجام مصاحبه , فقط مشورت سئو است . سئوکارها برای مشورت سئو سایت هزینه هایی را دریافت می کنند و در صورتی که متوجه این نیت شما شوند از پاسخ دادن به سوالاتتان تفره خواهند رفت . در نتیجه روند مصاحبه و مصاحبه به سوی نادرستی کشیده می شود .
مراقب سئو وب سایت کلاه سیاه باشد . از سئوکارانی که فهم و شعور آن ها از سئو فقط لینک و پیوند گذاری در کامنت سایر وب سایت ها و اسپم کردن است بپرهیزید . این داستان موجب جریمه شدن از طرف گوگل می شود . همان طور که میدانید گوگل به شدت صاحبین تارنما ها را از محتوای اسپم , نوشته های پنهان و لینک سازی بیشتراز حد در یک واژه اساسی مختص نهی کرده است .
در پایان بعد از استخدام سئوکار مورد نظر خود , به صورت پیوسته با او درباره باشید و از مشاوره های او سود ببرید . شما میتوانید میزان موفقیت در سئو را با ابزارهای آمارگیر تارنما مانند آنالیتیکس گوگل بررسی فرمائید . متخصصان بهینه سازی سایت می توانند با محاسبه صفحه های پربازدید , بهترین راهکارها را به شما ارائه دهند .
استخدام سئوکار حرفه ای
درین مقاله راجع به اهمیت استخدام سئوکار دورکاری یا همان مشاور سئو ( SEO Consultant ) صحبت خوا هیم کرد .
سئو وب سایت یا همان بهینه سازی وبسایت فقط بخاطر موتورهای جستجو انجام نمیپذیرد , بلکه اعمال صحیح استراتژیهای سئوی وب سایت باعث بهبود تجربهی کاربر و قابلیت و امکان به کار گیری از یک وبسایت خواهد شد . کاربران به موتورهای جستجو اعتماد دارند و حضور در رتبههای بالای صفحهی نتایجی که کاربر به دنبال آن بوده است , اعتبار یک وبسایت را افزایش خواهد داد .
اصولاً سئوکار حرفه ای به چه کسی گفته میشود؟
یک سوم منزلت یک وبسایت در موتورهای جستجو مانند گوگل ( Google ) و یاهو ( Yahoo ) منوط بر محتوای حقیقی و واقعی تارنما و دو سوم دیگر بر کامنتهای وبلاگ , لینکهای ورودی و ویدئوها است . اساساً درصورتی که یک وبسایت در دو صفحهی ابتدایی نتیجه ها موتورهای جستجو یافت نشود , بیشتر به لحاظ می رسد که اصلاً نیست . حصول اطمینان از وجود لینکهای ورودی و دارای ارتباط بودن محتوا سبب ارتقا چشمگیری در رتبهی وبسایت در موتورهای جستجو خواهد شد .
عمدهی مسئولیت مشاور با صرفه سازی تارنما ساخت کلمه ها وعبارات اصلی مطابق با الگوهای جستجو تعریف می شود .
[ بازدید : 724 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]