به چه اشخاصی کارشناس سئو می گویند؟
کارشناس سئو کیست؟
هم اکنون که درباره سئو سخن کردیم ممکن است بیشتر
با کلمه سئوی وب سایت کار آشنا شده اید و می دانید که سئوکار کیست؟ شخص سئو کار کسی
است که عملیات سئو را با توجه به دانش و تجربه ای که در این زمینه داراست بر روی
سایت شما انجام می دهد تا درجه تارنما شما در موتورهای جست و جو بالا رود . شخص
سئو کار دارای ویژگی های فراوان زیادی است که در ادامه مقاله با این خصوصیات آشنا
می شویم , البته قبل از این که بخواهیم با ویژگی های یک سئو فعالیت آشنا شویم خوب
تر است وظیفه حساس این افراد را بررسی کنیم .
کارشناس سئو موظف می باشد که ضوابط مربوط به سئو سایت را به صورت کامل فرا بگیرد و به محاسبه سایت و مطالعه در این زمینه بپردازد تا بتواند محبوبیت وبسایت را در موتورهای جست و جو افزایش دهد , این شخص همچنین موظف است که استراتژی های مختلفی را برای وب سایت شما در لحاظ بگیرد و برنامه های مرتبط با سئوی سایت شما را در طول یک دوران معین گزینش کند اکنون که به جواب سوال سئوکار کیست؟ پاسخ داده شد خوبتر است ویژگی های یک سئوی وب سایت عمل مناسب را نیز بدانیم .
ویژگی های یک شخص باصرفه سازی سایت کار
بعد از پاسخ به این سوال که سئوکار کیست خوب تر است ویژگی های یک بهینه سازی وب سایت کار خوب را نیز بدانید . همان طور که گفته شد یک سئوکار خوب دارای ویژگی های دوچندان زیادی است که سبب تمایز او با سایر سئو وب سایت کاران می شود این خصوصیات را میتوان به صورت خلاصه در چندین مورد پایین اذعان کرد :
انجام توصیه های گوگل
یکی از بهترین منابع برای بهینه سازی وب سایت خود موتور جست و جو و شرکت گوگل هست , این موتور جستجو توصیه های بسیار زیادی را به طراحان سایت کرده است که بتوانند سکو بندی وبسایت خود را دراین موتور جست و جو بهبود ببخشند , یک شخص باصرفه سازی سایت عمل موظف است همگی این توصیه ها را مطالعه کرده و آشنایی کاملی با آن ها داشته باشد . درحالتی که وبسایت شما بر اساس توصیه های گوگل سئوی وب سایت شده باشد میتوانید مطمئن باشید که خیلی زود می توانید درجه تارنما خود را دراین موتور جست و جو بالا ببرید .
کار اثر گذار و اخلاقی شخص بهینه سازی سایت عمل
برای بهینه سازی سایت روش های زیاد زیادی وجود دارد که از جمله این روش ها می توان به سئوی سایت کلاه سیاه و خاکستری اشاره کرد , این روش ها برای سئو وب سایت مناسب نیستند بدین ادله که روش هایی غیر اخلاقی می باشند که مورد تایید موتورهای جست و جو نیستند و در صورت بازدید چنین مواردی ممکن است تارنما شما مبتلا مشکلاتی نیز شود بنابراین شخص سئوکار موظف است که تمامی فعالیت های خود را در قالب سئو کلاه سفید انجام دهد که یک روش طبیعی و قانونی برای بهینه سازی وب سایت است و مورد تایید موتورهای جست و جو نیز است .
آشنایی با عبارات اساسی مناسب
یکی دیگر از مواردی که شخص سئوکار باید در هنگام seo وب سایت به آن دقت داشته باشد گزینش لغت ها اصلی مناسب است , گاهی اوقات محتوای ساخت شده توسط شخص seo کار محتوایی سئوی وب سایت شده می باشد با این حال عبارات مهم که تعیین شده اند خیلی موردعلاقه کاربران موتورهای جست و جو نیستند و به همین جهت seo با شکست مواجه می شود بدین ترتیب شخص سئوی سایت عمل موظف است که لغات دارای اهمیت را به دقت و با یاری به دست آوردن از ابزار هایی که موتور جست و جوگر گوگل در اختیار وی قرار میدهد تعیین کند , برای این کار میتوان از لیست پیشنهاداتی که خود موتورهای جست و جو در اختیار ما قرار میدهند استفاده نمود .
تجربه کاربری مناسب شخص سئوکار
یکی دیگر از ویژگی هایی که یک شخص سئوی سایت فعالیت باید داشته باشد این است که در کنار افرادی که وظیفه طراحی وب سایت را بر عهده دارند حضور داشته باشد تا طراحان بتوانند با به کار گیری از ارشادوراهنمایی های وی تجربه کاربری راحتی را برای کاربران طراحی کنند ,
مهم نیست که شما در اکنون تولید محتوای بازاریابی خود می باشید یا خیر , تعداد کلیکی که برروی صفحه ها شما می شود دارای اهمیت است . زمانی که راهبندان ارگانیک ارتقاء پیدا کند , پتانسیل سودآوری بیشتر نیز افزایش پیدا مینماید . بنابراین وقت گذاشتن برای تبدیل شدن به یک استاد سئو یکی نیازهای حیاتی جان دار در هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است . ممکن است کار شما چیز دیگری بوده باشد و اخیرا وارد دنیای دیجیتال شده اید , ممکن است شما یک بازاریاب سنتی و یا دیجیتال باشید که میخواهید بیشتر یاد بگیرید , درهرصورت , اولین چیزی که هر سئوکاری می داند این است که واژه و کلمه SEO خلاصه شده عبارت ” با صرفه سازی موتورهای جستجو ( Search Engine Optimization ) ” است . به زبان معمولی سئوی وب سایت پروسه ساخت محتوایی است که کیفیت و کمیت ازدحام روانه شده به وبسایت از طریق جستجوهای ارگانیک در کاغذ نتایج گوگل ارتقا می دهد .
الگوریتم هایی موتورهای جستجو که توسط خزندگان که نام ربات های این موتورهای جستجو است , صفحات وبسایت شما و دیگران را اسکن مینمایند و برای آنان در صفحه نتیجه ها موتور جستجو رتبه ای را در نظر می گیرند . بدین ترتیب حرفه ای شدن در بهینه سازی سایت نیازمند شعور الگوریتم ها و قوانین و قواعدی است که خزندگان برای مرتبه دادن و کپی کردن تارنما از آنها تبعیت مینمایند تا بتوانید همیشه در رتبه های برتر ورقه نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرید .
یکی از لازمه های حیاتی یک سئوکار حرفه ای آپدیت بودن در دنیای سریع السیر دیجیتال امروزی است . درست است که ساخت محتوا مبنی بر اصول بهینه سازی سایت ممکن است ظاهرا عمل سختی بیاید , اما هنگامی که متوجه شوید موتورهای جستجو چگونه کار مینمایند و محتوای شما باید دارای چه مواردی باشد تا بتواند سکو های بالا را کسب کند , می فهمید که آنچنان هم عمل مشقت نیست . این شما و این هم تکنیک هایی برای بهتر شدن به عنوان یک سئوکار و به چنگ آوردن کلیک های بیشتر برای خود و بیزینستان .
به چه شکل به یک سئوکار حرفه ای تبدیل شویم؟
بخوانید , بخوانید و بخوانید
دنیای باصرفه سازی تارنما دائماً در درحال حاضر تغییر و تحول است به این دلیل که موتورهای جستجو دائماً در هم اکنون تغییر تحول می باشند . بالا ماندن در زمان هر آپدیتی که گوگل می دهد فعالیت مشقت است . یکی بهترین و مفیدترین ابزارها برای شناسایی رازهای پشت پرده موتورهای جستجو محاسبه کردن وبسایت هایی مانند Search Engine RoundTable است . در این وب سایت سئوکارها در زمینهی موضوعات متمایز که برای با صرفه سازی سایت و SEM یعنی بازاریابی موتورهای جستجو پیش میآید در انجمن های رای زنی به دعوا میپردازند . بدین ترتیب در حالتی که بهدنبال اطلاعات و بحث های متفاوت در باب باگ ها و تست های تازه گوگل و الگوریتم هایش می باشید , این نوع تارنما ها به شما امداد زیادی میکنند .
Search Engine Land نیز یکی پلتفرم های خوب برای دنبال کردن حرف های بزرگان این صنعت در مورد ترندهای اخیر موتورهای جستجو میباشد . همچنین در این وبسایت شما میتوانید محتواهای آموزشی تخصصی درخصوص با صرفه سازی سایت را نیز داشته باشید که درباره موضوعاتی مانند تفاوت موتورهای جستجوی گوگل و بینگ در مبحث بهینه سازی وب سایت سخن میکند . یک کدام از بهترین روش ها برای بدست آوردن اطلاعات دربارهی نرم افزارهای مربوط به سئو سایت , دنبال کردن مطالب کمپانی هایی است که راهحل هایی را برای مشکلات بهینه سازی وب سایت پیشنهاد می دهند .
نرم افزارهایی مانند Yoast , Moz Pro و یا Serpstat ابزارهای سئوی خیر هستند که بازاریابان دیجیتال برای بهبود درجه خود در برگه نتایج گوگل از آنها به کارگیری میکنند . شما میتوانید محتوای خود را وارد این نرم افزارها بکنید و تحلیل کیوورد , ردیابی بک لینک و محاسبه ترند انجام دهید . موردها نقل شده به علاوه چند قابلیت و امکان دیگر , امکان هایی میباشند که می توانند به شما یاری کنند محتوای خود را بیشتر دریک سمت با تاکتیک های باصرفه سازی سایت نمائید
[ بازدید : 716 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]