رسیدن به صفحه اول گوگل سخت نیست!

دوشنبه 15 ارديبهشت 1399
21:36
عزیزی

همیشه در مقاله ها تخصصی میخوانیم که رعایت نکات سئوی سایت فقط به انگیزه وصال به برگه نخستین گوگل انجام می‌گردد , ادله این تمامی سعی برای راضی کردن گوگل جهت معرفی ما به یوزرها چیست؟

هر روز میلیون‌ها کاوش در موتورهای جستجو به وسیله یوزرها انجام میگیرد که بیشتراز ۷۰ % آن در گوگل انجام می گیرد . موتورهای جستجوی یاهو و بینگ هریک به ترتیب ۷ . ۰۷ و ۹ . ۲۶ درصد از این بازار سهم دارا‌هستند . در سود حضور در کاغذ نخستین گوگل از اهمیت بالایی برخوردار‌است.

https://ismaeilsahab.ir/first-page-of-google/


برای کسب موفقیت , حضور در ورقه نخستین گوگل و بطور مختص سه فیض نخستین آن حتمی است . بررسی آمارها بوسیله Optify نشان داده است که 36 . 4 درصد از یوزرها بر روی اولی سفارش گوگل کلیک مینمایند و این میزان برای درجه دوم و سوم به 12 . 5 درصد و 9 . 5 درصد کاهش مییابد . به عبارت دیگر سهم جذب بازدیدکننده برای جايگاه نخستین در کاغذ اولیه گوگل به میزان مجموع محل ورود رتبه‌های دوم تا پنجم است .

چه گونه به برگه نخستین گوگل برسیم؟

در آفریقا یک شیر برای زنده ماندن می داند که هر روز بایستی از کندترین آهو سریعتر بدود . دسترسی به اولی مرتبه برای یک وب سایت تازه طاقت فرسا و ناممکن بنظر می رسد اما شما می بایست در صدر انگیزه خویش را حضور در ورقه اولیه گوگل قرار دهید و بعداز دستیابی به آن یک به یک رقبا را پشت راز بگذارید تا به سفارش اولیه گوگل تبدیل گردید , همچون شیری که هر روز برای زنده ماندن کندترین آهو را شکار میکند .

یکی‌از عامل ها تاثیرگذار بر ورود یوزرها از برگه اولیه گوگل به وب سایت شما توضیحات کاغذ و طرز نمایش آن در نتیجه ها جستجوی برگه نخستین گوگل است . شما با نوشتن توضیحات مطلوب و مرتبط با مقاله میتوانید بازدیدکننده بیشتری به وبسایت خویش جذب فرمایید . به‌این شیوه ممکن است شما در ورقه نخستین گوگل درجه سوم را داشته باشید اما بازدیدتان از مرتبه دوم نیز بیشتر باشد .

هرچقدر سایتی که در کاغذ حاصل جستجوی گوگل ظواهر میگردد تیتر و توضیحات جذابی داشته باشد , نرخ کلیک آن و در غایت رتبه‌اش هم در گوگل ارتقاء خواهد یافت . برای این که بدانید گوگل برگه شما‌را به چه شکلی در نتیجه ها نشان می دهد میتوانید از مشابه ساز بیان شده بوسیله خویش گوگل به کار گیری نمایید

چطور در کاغذ اولیه گوگل بمانیم؟

بعد از کسب منزلت مطلوب و حضور در کاغذ اولیه گوگل فعالیت شما تمام نمی شود . شما می بایست کماکان برای نگهداری این رده همت نمایید . برای دست یابی به‌این کلیدی عمل های پایین لازم است :

یک سری وقت یک توشه مطالب خویش را آپدیت نمایید و داده ها تکمیلی به یوزرها ارائه دهید .

مقام مقاله را در برگه اولیه گوگل بررسی فرمایید و میزان کلیک یوزرها را با اعداد و ارقام میانگین نمودار بالا مقایسه فرمائید , در حالتی که تعداد کلیک ها ذیل است تیتر و توضیحات را بررسی فرمائید .

برای مطالب خویش لینک و پیوند سازی نمایید و در صفحه های و وب سایت های دارای ارتباط آن را معرفی فرمائید .

محتوای خویش را در شبکه‌های‌اجتماعی به اشتراک بگذارید .

ایده ها یوزرها را در امر نوشته خویش بپرسید و به صحت جواب آن‌ها‌را بدهید .

به محض این‌که به برگه اولیه گوگل می سید رقابت اساسی شما شروع میشود . رقبا را یک به یک بررسی نمایید و کارایی نمایید که منزلت آنها‌را بگیرید .

تغییرات نو در کاغذ اولیه گوگل و تاثیر آن بر سئو سایت

https://ismaeilsahab.ir/google-freshness/

به صورت همیشه گوگل در هم اکنون اضافه کردن تجهیزات تازه و ساخت تغییراتی در طریق نمایش حاصل کاوش است . هرمورد از این تغییرات در برگه نخستین گوگل می تواند موجب ارتقاء یا این که کاهش بازدیدکننده های شما شود . بطور نمونه زمانیکه عبارتی در گوگل کاوش میشود .

اخیرا گوگل تغییراتی در روش نمایش حاصل و تعداد کاراکترهای توضیحات هر تارنما تولید نموده است . تا قبل از این برای هر فیض در گوگل حدااکثر ۱۷۰ کاراکتر نمایش داده می شد در حالیکه این تعداد به ۳۲۰ کاراکتر ارتقا یافته است . این ارتقا موجب شده که برگه اولیه گوگل اضافه شده و چهت نیل به نتیجه ها زیر خیس نیاز به اسکرول بیشتری باشد . این واقعه می تواند تاثیر منفی بر میزان بازدیدکننده درجه های ذیل خیس داشته و درمقابل مرتبه های ۱ تا ۴ را بیشتر در دیدرس استفاده کننده قرار دهد .

آوردن وب سایت به کاغذ اولیه گوگل

یکی از مهم‌ترین اقدامات و عمل هایی که بعداز طراحی وب باید صورت گیرد باصرفه سازی کلمه ها دارای اهمیت و آوردن وبسایت به ورقه اولیه گوگل میباشد . در واقع طراحی وب سایت باید با دکمه کلمه هایی که به وسیله یوزرها مورد کاوش قرار می‌گیرد در درجه های برتر حاصل گوگل نمایش داده شود و کسب جايگاه های برتر با عبارات غیر دارای ربط و کلماتی که تعداد سرچ پایینی در موتورهای کاوش دارا‌هستند فعالیت دشواری نبوده و چه بسا سود مثبتی برای شما پیرو نخواهد داشت .

از آنجایی که با قرار تصاحب کردن در برگه ی نخستین گوگل خصوصا نتیجه ها اول میتوانید نرخ ازدحام متعددی به به صورت بدون‌پول از سمت گوگل کسب نمایید با انجام روند ی با صرفه سازی به صورت استاندارد و بنیادی موفقیت را از آن خویش و کسب وکارتان نمائید . برای انجام این روند به صورت درست نیازمند علم و درایت حتمی این عمل میباشید و یا انجام پروژه ی با صرفه سازی ساخت سایت خویش را به دست کارشناسان سئو وب سایت و شرکت ها ذی‌ربط بسپارید .

مزایای کسب نتیجه ها برتر گوگل در طراحی وب چه میباشد ؟

به عنوان مثال فکر کنید که به‌دنبال جنس و سرویس ها و یا این که مطلبی میباشید او‌لین کاری که انجام می دهید ورود به گوگل و سرچ انگیزه مورد نظرتان است . هم اکنون با لیستی از تارنما ها و لینک و پیوند های مختلفی مواجه می‌شوید که مسلما او‌لین پیوند ها را برای ورود تعیین می‌کنید به‌این استدلال است که همه مدیران طراحی وب سایت ها پیرو داخل شدن به حاصل برتر گوگل می باشند به این دلیل‌که بدین ترتیب بیشتر چشم خواهید شد و مشتریان و مخاطبان بیشتری جذب می‌کنید که موجب ارتقاء درآمد و سود شما میشوند .

هزینه ی آوردن ساخت وب سایت به ورقه ی نخستین گوگل

هر سایتی با اعتنا به مورد آن دارنده عبارات مهم خاصی است . البته درین در بین برخی از سوییچ کلمه ها از رقابت بیشتری برخوردار میباشند و فرایند ی طولانی تری را می طلبند تا جايگاه های برترشان را کسب کرد . ایجاد محتوای باکیفیت و اثر گذار به علاوه پیوند سازی های داخلی و فرنگی از جمله کار هایی است که به وسیله کارشناسان سئوی سایت به خواسته کسب حاصل برتر برای طراحی وب شما انجام می شود .

هر شرکتی با اعتنا به کیفیتی کاری که ارائه میدهد و زمان و انرژی مصرفی و همینطور تعداد نیرویی که صرف پروژه ی شما می نماید مبلغ متبوع را ارائه می دهند . به همین علت است که میگویند هیچ ارزانی بی حکمت و هیچ گرانی بی علت نیست . چنانچه به خیر در این مورد داده ها کسب کرده باشید متوجه این مورد خواهید شد که سئوی سایت یک هزینه نیست بلکه یک سپرده گذاری است و زمانی که ساخت وب سایت شما به ثمر بنشیند درآمد بیشتری را از روش ساخت وب سایت خویش کسب میکنید .

حضور در ورقه اولیه گوگل

چهت نیل به برگه اولیه گوگل 2 روز موجود هست :

اولیه این‌که در صورتی خیلی شتاب دارید و می‌خواهید که به صورت فوری در کاغذ اولیه گوگل قرابر بگیرید از تبلیغات کلیکی گوگل ( Google Adwords ) به کار گیری فرمایید , که عالی خیلی فوری تارنما شما در کاغذ نخستین گوگل قرار می‌گیرد البته هزینه فراوان بالایی را متحمل خواهید شد و در صورت تمام شدن شارژ گوگل ادورز بالافاصله تارنما شما از کاغذ اولیه گوگل حذف خواهد شد .

روش دوم روشی است که حاصل ارگانیک گوگل را به شما می‌دهد . چنانچه می‌خواهید یک قدمت خیالتان راحت باشد و به صورت ماندگاری در برگه اولیه گوگل بماید از سئوی سایت و سئوی سایت به کارگیری فرمائید .

مزایای گوگل ادورز :

امکان نمایش وبسایت در کاغذ نخستین گوگل فارغ از نیاز به گذشت زمان و برهه زمانی یگانه به میلیون ها استفاده کننده در سراسر وب .

قابلیت و امکان تمرزر بر روی لغت ها اساسی یگانه و دلخواه .

https://ismaeilsahab.ir/google-dance/

قابلیت و امکان تصحیح کلمه ها دارای اهمیت برای کاهش هزینه ها و مدیر بی نقص کلماتی که نمی‌خواهید با آنان نشان داده گردید .

امکان انگیزه نهادن کاربرانی که مجدد بر میگردند , که تاثیر زیاد خیر در ارتقاء فروش خواهد داشت .
[ بازدید : 967 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
شاید برای شما هم پیش آمده باشید که دوست داشته باشید در یک دوره آموزش سئو حرفه ای شرکت کنید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست می آورید به صفحه اول گوگل برسید. در این زمینه استفاده از خدمات سئو به صورت حرفه ای هم می تواند به شما کمک کند، اما آیا می دانید که یک کارشناس سئو یا متخصص سئو دارای چه ویژگی هایی است؟ در مورد الگوریتم های گوگل چقدر اطلاعات دارد؟ به چه صورت هزینه ها را محاسبه می کند؟ اگر دوست دارید که بدانید سئو چیست، با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو سازی اصولی از بیس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]