ابزار و سرویس های بهینه سازی وب سایت

شنبه 6 ارديبهشت 1399
1:52
عزیزی

سرویس ها بهینه سازی وب سایت مشتمل بر چه مواقعی است؟



خدمات بهینه سازی سایت را احتمال دارد اخیرا یه یکی‌از موسسات سئو سایت واگذار کرده باشید , یا این که خوتان انجام بهینه سازی وب سایت خویش را استارت کرده باشید . برای این که بتوانید بیشترین بازدهی را در فرایند سئو سایت خویش داشته باشید با این ۷ قدم بازدهی سئو خویش را بالا ببرید.

https://ismaeilsahab.ir/seo-services/

قدم اولیه : محتوای کیفیت خوب ایجاد نمایید

محتوای باکیفیت تضمین کننده موفقیت تارنما شماست . هرچقدر محتوای شما کیفیت عالی خیس باشد مخاطب را برهه زمانی زمان بیشتری در وبسایت نگه می‌دارد .


۲ - امکان اشتراک گذاری داشته باشد

کلیپ هایی که تنظیم می‌کنید با لوگو و واترمارک کمپانی خویش قرار دهید . چنانچه کلیپ شما جالب باشد بوسیله مخاطبان به اشتراک گذارده می شود .

۳ - تیتر مطلوب برای ویدیو خویش قرار دهید

تیتر جالب منجر می شود که کلیپ شما حتما بوسیله یوزرها چشم شود

قدم دوم : سرعت بار گذاری تارنما

گوگل در سال ۲۰۱۸ یک کدام از فاکتورهای اساسی در سئو وب سایت را لود ورقه وب سایت تیتر نموده است . با ابزارهای که برای این حیاتی در حیث گرفته شده‌است سرعت بار گذاری وب سایت خویش را بالا ببرید . تارنما تحت یک کدام از این ابزار ها است .

https : //gtmetrix . com

راه و روش عمل های متعددی موجود است که بتوانید سرعت بار گذاری وب سایت خویش را بالا ببرید در اینجا یکی این‌شیوه فعالیت ها را برای شما توضیح می‌دهیم

باصرفه سازی عکس ها برای ارتقاء سرعت بار گذاری تارنما در سرویس ها سئو سایت

عکس هایی که در وبسایت خویش قرا می دهید بایستی متناسب با دنیای اینترنت ذخیره فرمایید , اما این بدین مضمون‌ نیست که عکس هایی کیفیت بالا ذیل تعیین نمایید بلکه این مضمون‌ را میرساند عکس های مطلوب با حجم مطلوب . برای این‌که بتوانید این فعالیت را انجام دهید ابزار های خاصی موجود هست یکی‌از این ابزار ها اپلیکیشن فتوشاپ می‌باشد شما با این اپلیکیشن عکس ها را با فرمت ذخیره سازی اینترنت ذخیره و در وب سایت خویش قرا می دهید .

قدم سوم : ترتیب و الزام وجود هدینگ ها

H1تاH6 را در تارنما خویش فراموش نکنید . هر ورقه از وب سایت یک h1 نیاز دارااست که می بایست در آن واژه حساس وجود داشته باشد , سایر h ها به هر تعدا میتوانند باشند و این که داخل این هدینگ ها به غیر از h1 می بایست عبارات حساس دارای ربط قرار بگیرد

https://ismaeilsahab.ir/seo-consulting/

تا آنجا که می‌توانید هدینگ ها را به ترتیب به فعالیت ببرید .

قدم چهارم : وبسایت ریسپانسیو باشد

این روز ها خیل از اشخاص با تلفن همراه هوشمندی که دارا‌هستند در فضای مجازی کاوش کی نمایند . یایت خویش را برای تلفن همراه ریسپانسیو نمایید تا آنها در صورتی وبسایت شما‌را در تلفن همراه خویش کاوش کردند با نقص‌ مواجه نشوند .

این دو نکته را در ریسپانسیو کردن وبسایت خویش در حیث داشته باشید :

الف ) هیچ یک از اجزای تارنما خویش را در ریسپانسیو تلفن همراه جذف نکنید .

ب ) خصوصیت هایی را در وبسایت قرار ندهید که در موبایل قابل نمایش نباشد برای مثال پوشه فلش

قدم پنجم : ورقه تماس با مارا فراموش نکنید

هرچقدر وب سایت شما نیز عالی باشد ولی در صورتی‌که این کاغذ را نداشته باشد تمام قابلیت و امکان های عالی آن را پایین سوال می‌برد . کاربری که وارد وبسایت شما شده‌است و سرویس ها شمارا عالی و مطابق با نیاز خویش تشخیص داده است چه طور بایستی با شما تماس برقرا کند؟حتما نشانی و شماره گوشی تلفن را قرار دهید تا مشتری بتواند به شما اعتماد نماید .

قدم ششم : بالا بردن خوانایی ورقه تارنما

خوانایی نوشته یعنی خصوصیت هایی که بایستی رعایت شود تا استفاده کننده از تلاوت محتوای شما خسته نشود .

قدم هفتم : خطای ۴۰۴ در وبسایت خویش نداشته باشید

احتمال دارد برای شما اتفاق افتاده است که در یک وب سایت بر روی یک پیوند کلیک میکنید و با خطای ۴۰۴ مواجه می‌شوید . و پر سرعت ا زآن برگه و احتمال دارد از آن تارنما بیرون میشوید . گوگل به وب سایت هایی که خطای ۴۰۴ دارا‌هستند امتیاز منفی می‌دهد . در صورتی‌که انجام سئو وب سایت خویش را به یکی موسسات سرویس ها بهینه سازی سایت سپرده اید حتما این ویزگی را گوش زد فرمایید و در صورتی سئوی سایت را خودتان انجام می دهید حتما حتما توجه نمائید .

کدامیک از موسسات بهینه سازی وب سایت گزینش نیکی برای وبسایت شما هستند؟

سرویس ها سئو وب سایت یا این که سئوی وب سایت را زمانی در موتور کاوش گوگل کاوش فرمائید وب سایت های متعددی در نتیجه ها گوگل مشاهده می شود .

https://ismaeilsahab.ir/first-page-of-google/


[ بازدید : 985 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
شاید برای شما هم پیش آمده باشید که دوست داشته باشید در یک دوره آموزش سئو حرفه ای شرکت کنید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست می آورید به صفحه اول گوگل برسید. در این زمینه استفاده از خدمات سئو به صورت حرفه ای هم می تواند به شما کمک کند، اما آیا می دانید که یک کارشناس سئو یا متخصص سئو دارای چه ویژگی هایی است؟ در مورد الگوریتم های گوگل چقدر اطلاعات دارد؟ به چه صورت هزینه ها را محاسبه می کند؟ اگر دوست دارید که بدانید سئو چیست، با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو سازی اصولی از بیس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]