شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

سئو سازی اصولی از بیس

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

استخدام سئوکار حرفه ای به چه صورت است؟

استخدام سئوکار حرفه ای به چه صورت است؟

دنیای امروز , دنیای اطلاعات است و کسب و کارهای آنلاین در رقابت برای کسب مرتبه های بالای نتایج جستجو در گوگل , بینگ و یاهو می باشند . جايگاه خوبتر درین موتورهای جستجو موجب ازدحام بیشتر وب سایت و همچنین ارتقا فروش و درامد می‌شود . شما ممکن است بهترین بلاگ عالم را داشته باشید , اما در حالتی‌که کسی از وجود شما باخبر نباشد , این وب لاگ هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت .

اما چه‌طور می توان جايگاه تارنما را در نتیجه ها جستجو افزایش داد؟ جواب این سوال , سئوی سایت و سئو وب سایت است . سئوی سایت , هنر باصرفه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوست . با استعمال از ترکیب تکنیک های یافتن کلمه ها حساس , onpage , سئو آف پیج و ارزیابی وبسایت های رقبا می توان شانس دیده شدن وب سایت به وسیله موتورهای جستجو را بالا برد و در نتایج جستجو به جایگاه های بالاتری رسید . اجرای یک پروژه سئو سایت به تنهایی می تواند دلهره آور باشد . خوشبختانه سئوکار حرفه ای وب سایت در اینجا می توانند کمک حال شما باشند . پیرو به بیان مواردی میپردازیم که در استخدام سئوکار زیاد ضروریست و می‌تواند زیاد به شما کمک کند .

ادراک مبانی سئو در استخدام سئوی وب سایت عمل

SEO_Specialist

در هنگام گفتگو با یک متخصص سئو سایت می بایست با مبانی نخستین بهینه سازی سایت آشنا بوده تا طرز کارکرد آن را بدانیم .

در صدر بایست بدانید که بهینه سازی وب سایت بر طبق عبارات کلیدیست . این قضیه فراتر از کشف کردن لغات کلیدیست که بیشترین ازدحام را برای سایت به ارمغان می‌آورند . مهمتر از این , شعور این مسئله است که چرا شما خواهان ارتقاء ترافیک سایت هستید . در صورتیکه میخواهید در سایت خود محصولی را به فروش برسانید , می بایست برگه مرتبط با آن را برای کلمات اصلی مشخصی بهینه کنید تا مشتریان بالقوه آن وارد آن صفحه شوند . کاربرانی که صرفا برای بازدید از مال وارد آن میگردند فایده ای برای شما نخواهند داشت . اکثر روند های جستن کلمه ها مهم بر پایه ی ابزار Google Keyword Planner است که در آن لغات مهم دارای ارتباط به همراه میزان ازدحام و رقابتشان نمایش داده می گردند .

درصورتی که سئوکار مورد علاقه شما در رای زنی خود اذعان کرد که سایت شما‌را به رتبه یک گوگل برساند , یه خرده در صداقت او تردید کنید . موتورهای جستجو بر طبق فاکتورهای زیادی میباشند که جايگاه یک وبسایت را در نتایج جستجو معین می‌نمایند . این فاکتورها مشتمل بر عمر وبسایت و محبوبیت آن در شبکه های اجتماعی می شود . علاوه بر این ها فاکتورهای انسانی وجود دارا هستند که درباره چگونگی رفتار کاربران در تعامل با وبسایت است . این ها مواردی میباشند که هیچ کس به صورت مستقیم کنترلی بر آن نداشته و همچنین فرمول معجزه آسایی نیز برای تصاحب کردن مرتبه یک گوگل نیست .

کاری که یک سئوی وب سایت کار می‌تواند انجام دهد امداد به وب سایت شما در رعایت مقررات حیاتی گوگل است تا بتواند با دیگر سایت های مشابه رقابت کند . یک متخصص بهینه سازی وب سایت اقبال کسب رتبه بهتر را بالا می برد ولی کیفیت محتوا , خدمات و تولید ها به صاحبین وب سایت ها وابسته است .

پروژه های سئو سایت

در وضعیت کلی یک پروژه بهینه سازی سایت را می توان به دو قسمت تقسیم کرد : onpage و offpage . سئوی داخلی شامل تغییر و تحول طراحی و اجزا داخلی سایت است به نحوی که برای موتورهای جستجو به طور کامل خوانا باشد . این فرآیند دربرگیرنده تغییر‌و تحول هدرها , عنوان و محتوای صفحه های است تا برای عبارات مهم خاصی بهینه شود .

سئو خارجی دربرگیرنده هر کاریست که در خارج از وب سایت انجام شده و به افزایش ترافیک آن یاری مینماید . این مورد ها شامل فعالیت در شبکه‌های‌مردمی , لینک سازی و پست مهمان است . لینک سازی قسمت دارای اهمیت این پروسه است که تاثیر فراوانی بر روی رتبه تارنما داراست , به دلیل آن که از جمله فاکتورهای مهم در جايگاه بندی صفحه ها است . فعالیت در شبکه های اجتماعی , نوشتن پست مهمان در وب لاگ های دارای اسم و رسم از جمله فعالیت هاییست که موجب کسب لینک و پیوند در سایر سایت ها می شود .

سئوکار ماهر کیست؟

میزان اطلاعات و مهارت او را بررسی فرمایید . سئو سایت امروزه مضاعف در اکنون تغییر تحول است و هر روز با آپ تو دیت هایی که از طرف گوگل اعمال می شود تغییراتی در روش های سئو سایت ساخت میشود . بنابراین اطمینان از میزان اطلاعات و سطح مهارت سئوکار امری اضطراری است . یکی از بهترین راهکارهای ادراک این قضیه بررسی وب لاگ شخصی او است . در حالتی‌که که وب لاگ او سریعا با مطالب تازه به روز رسانی می شود , می توان از تراز دانش او مطمئن شد .

دستکم یکی از پروژه های سئو اورا پیگیری فرمایید . معمولا سئوکاران به دلیل لو ندادن تکنیک های خود , خیلی آنها‌را علنی نمی کنند . همچنین اکثری از صاحبین کسب و کارها نیز به دلیل اینکه رقبا از جزییات سئوی سایت سایتشان با خبر نشوند , هیچوقت نام سئوکارشان را فاش نمی کنند . در صورت فاش شدن , رقبا نیز ممکن است به سئوکار سایت مراجعه کرده و از او می‌خواهند که عینا همان تکنیک ها را در وبسایت آنها نیز پیاده کند و این فرمان در مذاق صاحبین سایت ها خوشایند نیست . ولی معرفی یک یا دوکار خیلی فعالیت سختی نیست و مطمئنا قابل ابراز است .

درباره تکنیک های سئو مورد به کار گیری بوسیله متخصص باصرفه سازی وبسایت موردنظرتان پرسش هایی را مهیا نمایید . یک مشاور سئوی سایت مناسب می بایست قوی به توضیح کلی استراتژی خود در افزایش رتبه وبسایت باشد . همچنین او بایستی زمان انجام فعالیت را بتواند تا حدودی تخمین بزند .

نظارت اولیه آن ها از سایت خود را جویا شوید . این مسئله به شما یاری می کند تا متوجه تغییراتی که سئوکار قرار بر اعمال آن است شوید . در این زمینه خیلی زیاده روی نکنید تا سئوکار شم نکند که قصد شما از انجام مصاحبه , فقط مشورت سئو است . سئوکارها برای مشورت سئو سایت هزینه هایی را دریافت می کنند و در صورتی که متوجه این نیت شما شوند از پاسخ دادن به سوالاتتان تفره خواهند رفت . در نتیجه روند مصاحبه و مصاحبه به سوی نادرستی کشیده می شود .

مراقب سئو وب سایت کلاه سیاه باشد . از سئوکارانی که فهم و شعور آن ها از سئو فقط لینک و پیوند گذاری در کامنت سایر وب سایت ها و اسپم کردن است بپرهیزید . این داستان موجب جریمه شدن از طرف گوگل می شود . همان طور که میدانید گوگل به شدت صاحبین تارنما ها را از محتوای اسپم , نوشته های پنهان و لینک سازی بیشتراز حد در یک واژه اساسی مختص نهی کرده است .

در پایان بعد از استخدام سئوکار مورد نظر خود , به صورت پیوسته با او درباره باشید و از مشاوره های او سود ببرید . شما میتوانید میزان موفقیت در سئو را با ابزارهای آمارگیر تارنما مانند آنالیتیکس گوگل بررسی فرمائید . متخصصان بهینه سازی سایت می توانند با محاسبه صفحه های پربازدید , بهترین راهکارها را به شما ارائه دهند .

استخدام سئوکار حرفه ای

درین مقاله راجع به اهمیت استخدام سئوکار دورکاری یا همان مشاور سئو ( SEO Consultant ) صحبت خوا هیم کرد .

سئو وب سایت یا همان بهینه سازی وب‌سایت فقط بخاطر موتورهای جستجو انجام نمی‌پذیرد , بلکه اعمال صحیح استراتژی‌های سئوی وب سایت باعث بهبود تجربه‌ی کاربر و قابلیت و امکان به کار گیری از یک وب‌سایت خواهد شد . کاربران به موتورهای جستجو اعتماد دارند و حضور در رتبه‌های بالای صفحه‌ی نتایجی که کاربر به دنبال آن بوده است , اعتبار یک وب‌سایت را افزایش خواهد داد .

اصولاً سئوکار حرفه ای به چه کسی گفته می‌شود؟

یک سوم منزلت یک وب‌سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل ( Google ) و یاهو ( Yahoo ) منوط بر محتوای حقیقی و واقعی تارنما و دو سوم دیگر بر کامنت‌های وبلاگ , لینک‌های ورودی و ویدئوها است . اساساً درصورتی که یک وب‌سایت در دو صفحه‌ی ابتدایی نتیجه ها موتورهای جستجو یافت نشود , بیشتر به لحاظ می رسد که اصلاً نیست . حصول اطمینان از وجود لینک‌های ورودی و دارای ارتباط بودن محتوا سبب ارتقا چشمگیری در رتبه‌ی وب‌سایت در موتورهای جستجو خواهد شد .

عمده‌ی مسئولیت مشاور با صرفه سازی تارنما ساخت کلمه ها وعبارات اصلی مطابق با الگوهای جستجو تعریف می شود .

استراتژی سئو وب سایت چیست و چه کاربردی دارد؟

استراتژی سئو وب سایت چه می‌باشد و به چه دردی میخورد؟

هر ایده و تفکری که بتواند به ارتقا تماشا وبسایت یاری دهد تا مخاطبین بیشتری با تارنما آشنا شوند و در غایت , آن‌ها را به مشتری تبدیل کند , راهکار سئو وب سایت اسم داراست . امروزه متخصصان سئوی وب سایت علاوه بر سود گیری از استراتژی‌های قدیمی‌تری مثل : نشانه گیری عبارات خاص و کسب بک لینک‌ها , کمی عمیق‌تر بدین این مورد نگاه کرده‌اند و در کنار آن , از روش‌های جدیدتری هم به کار گیری میکنند . ساخت محتوای منحصر به فرد برای سایت‌ها از جمله این استراتژی‌ سئو کاربردی است . همان طور که می دانید به جهت باصرفه سازی وبسایت براساس اصول فنی و فن ایی , باید استراتژی‌های مناسب و کاربردی تحت عنوان انگیزه رقم بخورد . چون پیش از ساخت سایت , باید راهکار سئو وب سایت تماما پیاده سازی شود .

بررسی بازدیدکنندگان , شیوه جست وجو یوزرها آنلاین , بررسی وب سایت رقبا , بررسی کلمه ها پیشنهادی گوگل و استخراج برگزیدگان کلیدواژها از جمله مواقعی است که پیش از ساخت سایت می بایست بدان دقت شود . در حالتی‌که سایتی بدون در نظر به دست آوردن موردها ذکر پباده سازی شود , قطعاً محتوای تولیدی از کیفیت مناسب و درخور برخوردار نخواهند بود که‌این دستور سبب ساز به سردرگمی یوزرها و نهایتاً کسب و کاری ناموفق در فضای اینترنت خواهد شد .

استراتژی سئو سایت


لزوم تغییر و تحول راهکار بر طبق محتوا

بسط روز افزون یک راهکار , به تامل , محاسبه و زمان احتیاج دارااست . یک تحلیل گر کارشناس بایستی هدف ها متمایز را برای باصرفه سازی سایت تعریف کند و بعد با در حیث به دست آوردن هدف ها و ابعاد متعدد راهکار , برای عنوان ها محتوا , تاکتیک‌های متفاوتی را تعریف نماید . درین روش سعی بر آن است که مخاطب , علایق او و روش‌های کاربردی دست یابی به داده ها بررسی و معلوم شود . بعد از دسترسی به محیط‌های ارتباطی می‌بایست محتوای متبوع ساخت شود و در محیط‌های خواسته نشر یابد .

راهکار گسترش و ایجاد محتوا بر اساس بهینه سازی وب سایت

قدم اول – هدف ها دنبال شونده در سایت از اصلی‌ترین کارداران تأثیر گذار بر ساخت محتوای اختصاصی به اکانت میایند که باید کاملاً واضح و روشن باشند .

قدم دوم – عملکرد فرمایید دید کافی درمورد بازدیدکنندگان سایت داشته باشد و آن‌ها را به اعتنا بررسی و بررسی فرمایید . بعداز این جداسازی و بررسی مبادرت به ساخت محتوا فرمائید . همواره به‌این این مورد توجه داشته باشید که محتوا باید با لغات اساسی مطلوب ساخت شوند .

قدم سوم – محتوای تولیدی را مجدداً مورد آنالیز و بررسی قرار دهید . چون محتوا باید آپدیت و مطابق با پارامترهای موتورهای جست و جو باشد .

در راهکار نو بهینه سازی وب سایت , مناسب‌ترین و شایسته ترین محتوا برای مخاطب تشخیص داده میشود و در اختیار او قرار داده میشود . . در راهکار نو محتوایی مناسب است که به مخاطب ارزشی بیش تر کند .

انواع راهکار سئوی وب سایت

با دقت به رقابت‌های شدید در بازاریابی نوین , استراتژی‌های متعدد سئو می توانند ارتقاء بی سابقه درآمد را به دنبال داشته باشند . راهکار سئو وب سایت در تقویت بازاریابی نوین مضاعف مؤثر کار می‌کند . از مهمترین و اصولی‌ترین استراتژی‌های کارآمد سئوی حرفه‌ای برای ساخت محتوای منحصربه‌فرد , می‌توان به نکات زیر اشاره کرد :

بهبود کیفیت محتوای سایت

ساخت محتوای اختصاصی

به روز کردن مداوم وب سایت

کار و اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی

به کار گیری ازکلمات اصلی در طراحی وب

بررسی ساختار URL در طراحی وب سایت

بررسی تگ‌ها در طراحی وب

ساخت لینک‌های اثرگذار و کاربردی

پیوند بلدینگ و اخذ پیوند یک طرفه از سایت‌های مربوط به قضیه

راهکار با صرفه سازی وب سایت چیست؟

راهکار سئوی وب سایت فرآیند سازماندهی محتوای تارنما بر طبق مورد است , که به موتورهای کاوش نظیر گوگل در شعور قصد استفاده کننده از جستجوی یک عبارت یا این که کلمه یاری می نماید .

با باصرفه سازی یک برگه اینترنت پیرامون موضوعات , و بعد از آن کلمه های دارای اهمیت در داخل آن موارد , می‌توانید بخت چشم شدن خویش را در یک موتور کاوش ارتقا دهید و مرتبه خیر برای عبارات دارای اهمیت طولانی ( Long - tail keywords ) مربوط به زمینه بدست آورید .

کارشناس سئوی سایت کیست؟

اصولا , یک کارشناس حرفه ای سئو یک استراتژیست محتوا زیاد حرفه ای است و به یک کسب و عمل امداد میکند تا زمان هایی را پیدا نماید برای جواب دادن به سوالاتی که اشخاص در هر صنعت از روش موتورهای کاوش بدنبال آن هستند .

چه‌طور یک راهکار بهینه سازی وب سایت بنویسیم؟

۱ ( فهرستی از موارد را تهیه و تنظیم نمائید

لغات حساس قلب بهینه سازی وب سایت می باشند , ولی آنها در واقع اولی گام برای پرورش طبیعی شما نیستند . اولین قدم نوشتن راهکار بهینه سازی وب سایت شما این است که فهرستی از موضوعاتی ساخت فرمائید که مایلید از یک ماه تا تعدادی سال دیگر آن‌ها را پوشش دهید .

برای استارت , فهرستی از حدود ۱۰ واژه کوتاه و اصطلاحات مرتبط با کالا یا این که سرویس خویش تهیه فرمایید . از ابزار Google Keyword Tool استفاده نمائید تا حجم جستجوی آن‌ها را شناسایی کرده و مشتقات مطلوب آن ها در کسب و فعالیت خویش را بیابید .

شما این موضوعات را با لغات حساس کوتاه دوستداشتنی لینک می‌دهید , اما با این وجود برای این لغات حساس پستی در وب لاگ اختصاص نمی‌دهید . چنانچه جدیدا استارت به با صرفه سازی تارنما خویش برای کاوش نموده اید , این عبارات دارای اهمیت برای مرتبه به دست آوردن در گوگل بیش تر از حد رقابتی هستند . به‌دنبال در امر چگونگی به کارگیری از این موضوعات صحبت خواهیم کرد .

راهکار سئو وب سایت

با استعمال از حجم کاوش و رقابت تحت عنوان واحد سنجش سنجش , فهرست خویش را به ۱۰ تا ۱۵ واژه و کلمه دارای اهمیت کوتاه محدود نمایید که برای شما با اهمیت می باشند و مخاطبانتان هم آن‌ها‌را کاوش می‌کنند . آن گاه این فهرست را به ترتیب حق تقدم مبنی بر حجم جستجوی ماهانه و ارتباطش با کسب و فعالیت خویش مرتب کنید .

برای مثال , در صورتیکه یک کسب و کار راجع‌به استخر شنا کارایی می‌کند برای عبارت استخر فایبر گلاس که در هر ماه ۱۱۰۰۰۰ توشه کاوش میشود سکو بدست آرود , این کلمه کلیدی کوتاه می تواند به عبارتی چیزی باشد که نشان دهنده مورد دارای اهمیت است که آن ها باید برایش محتوا ساخت نمایند .

بعد از آن , کسب و عمل چندین لغات دارای اهمیت طولانی را معین می‌نماید که مرتبط با بدین کلمه با اهمیت کوتاه است , حجم معقولی کاوش ماهانه داراست و به دعوا راجع به موضوع استخرهای فایبر گلاس یاری می‌کند . در ادامه درخصوص این واژه و کلمه های دارای اهمیت طولانی بیشتر سخن خوا‌هیم کرد .

هرکدام از این لغت ها با اهمیت تحت عنوان ستون ( pillar ) نامیده میشود و تحت عنوان پشتیبان اساسی برای یک کلاستر یا این که خوشه ( cluster ) بزرگتر از کلمه ها دارای اهمیت طولانی است , و این به عبارتی چیزی است که مارا به گام‌بعدی میرساند

۲ ( فهرستی از کلمه ها مهم طولانی مبنی بر این موضوعات تنظیم فرمائید

https://lnkd.in/eqB9Uxv

درین بخش شما آغاز به باصرفه سازی صفحه ها خویش برای لغات دارای اهمیت خاص می‌کنید . برای هر ستونی که مشخص نموده اید , از ابزار کلمه و واژه کلیدی خویش به کار گیری کرده و ۵ تا ۱۰ واژه و کلمه مهم طولانی معین نمائید که عمیق خیس به کلمه و واژه حیاتی حساس زمینه می‌پردازند .

بنابراین , در زمینه‌ی انجام تحقیق واژه دارای اهمیت , باصرفه سازی تصاویر برای موتورهای کاوش , ساخت راهکار باصرفه سازی سایت ( مثل مقاله ای که اکنون در اکنون قرائت آن میباشید ) و بقیه موضوعات مربوط به سئوی سایت محتوا ساخت می کنیم .

این به کسب و فعالیت اذن میدهد که افرادی را جذب نماید که دارنده علایق و نگرانی های گوناگون و متنوع درخصوص داشتن محصولی می‌باشند و در غایت نقاط ورود بیشتری ( خواسته صفحه های مختلف سایت است که مخاطبان را جذب می‌نمایند ) برای اشخاص علاقمند به خرید ساخت می نماید .

از موضوعات فرعی برای نوشتن مقاله های وبلاگ یا این که ایده دریافت کردن برای صفحاتی به کار گیری نمائید که مضمون‌ خاصی را راجع به هر زمینه حساس که در سطح ۱ شناسایی شده توضیح می دهد .

این موضوعات فرعی را به ابزار تحقیق واژه و کلمه کلیدی خویش بسپارید تا کلمه ها دارای اهمیت طولانی را شناسایی نمایید که پایه و مبنای هر پست وب لاگ قرار میگیرند .

به چه اشخاصی کارشناس سئو می گویند؟

کارشناس سئو کیست؟

هم اکنون که درباره سئو سخن کردیم ممکن است بیشتر با کلمه سئوی وب سایت کار آشنا شده اید و می دانید که سئوکار کیست؟ شخص سئو کار کسی است که عملیات سئو را با توجه به دانش و تجربه ای که در این زمینه داراست بر روی سایت شما انجام می دهد تا درجه تارنما شما در موتورهای جست و جو بالا رود . شخص سئو کار دارای ویژگی های فراوان زیادی است که در ادامه مقاله با این خصوصیات آشنا می شویم , البته قبل از این که بخواهیم با ویژگی های یک سئو فعالیت آشنا شویم خوب تر است وظیفه حساس این افراد را بررسی کنیم .

کارشناس سئو موظف می باشد که ضوابط مربوط به سئو سایت را به صورت کامل فرا بگیرد و به محاسبه سایت و مطالعه در این زمینه بپردازد تا بتواند محبوبیت وبسایت را در موتورهای جست و جو افزایش دهد , این شخص همچنین موظف است که استراتژی های مختلفی را برای وب سایت شما در لحاظ بگیرد و برنامه های مرتبط با سئوی سایت شما را در طول یک دوران معین گزینش کند اکنون که به جواب سوال سئوکار کیست؟ پاسخ داده شد خوبتر است ویژگی های یک سئوی وب سایت عمل مناسب را نیز بدانیم .

ویژگی های یک شخص باصرفه سازی سایت کار

بعد از پاسخ به این سوال که سئوکار کیست خوب تر است ویژگی های یک بهینه سازی وب سایت کار خوب را نیز بدانید . همان طور که گفته شد یک سئوکار خوب دارای ویژگی های دوچندان زیادی است که سبب تمایز او با سایر سئو وب سایت کاران می شود این خصوصیات را میتوان به صورت خلاصه در چندین مورد پایین اذعان کرد :

انجام توصیه های گوگل

یکی از بهترین منابع برای بهینه سازی وب سایت خود موتور جست و جو و شرکت گوگل هست , این موتور جستجو توصیه های بسیار زیادی را به طراحان سایت کرده است که بتوانند سکو بندی وبسایت خود را در‌این موتور جست و جو بهبود ببخشند , یک شخص باصرفه سازی سایت عمل موظف است همگی این توصیه ها را مطالعه کرده و آشنایی کاملی با آن ها داشته باشد . در‌حالتی که وبسایت شما بر اساس توصیه های گوگل سئوی وب سایت شده باشد میتوانید مطمئن باشید که خیلی زود می توانید درجه تارنما خود را در‌این موتور جست و جو بالا ببرید .

کار اثر گذار و اخلاقی شخص بهینه سازی سایت عمل

برای بهینه سازی سایت روش های زیاد زیادی وجود دارد که از جمله این روش ها می توان به سئوی سایت کلاه سیاه و خاکستری اشاره کرد , این روش ها برای سئو وب سایت مناسب نیستند بدین ادله که روش هایی غیر اخلاقی می باشند که مورد تایید موتورهای جست و جو نیستند و در صورت بازدید چنین مواردی ممکن است تارنما شما مبتلا مشکلاتی نیز شود بنابراین شخص سئوکار موظف است که تمامی فعالیت های خود را در قالب سئو کلاه سفید انجام دهد که یک روش طبیعی و قانونی برای بهینه سازی وب سایت است و مورد تایید موتورهای جست و جو نیز است .

آشنایی با عبارات اساسی مناسب

یکی دیگر از مواردی که شخص سئوکار باید در هنگام seo وب سایت به آن دقت داشته باشد گزینش لغت ها اصلی مناسب است , گاهی اوقات محتوای ساخت شده توسط شخص seo کار محتوایی سئوی وب سایت شده می باشد با این حال عبارات مهم که تعیین شده اند خیلی مورد‌علاقه کاربران موتورهای جست و جو نیستند و به همین جهت seo با شکست مواجه می شود بدین ترتیب شخص سئوی سایت عمل موظف است که لغات دارای اهمیت را به دقت و با یاری به دست آوردن از ابزار هایی که موتور جست و جوگر گوگل در اختیار وی قرار میدهد تعیین کند , برای این کار میتوان از لیست پیشنهاداتی که خود موتورهای جست و جو در اختیار ما قرار میدهند استفاده نمود .

تجربه کاربری مناسب شخص سئوکار

یکی دیگر از ویژگی هایی که یک شخص سئوی سایت فعالیت باید داشته باشد این است که در کنار افرادی که وظیفه طراحی وب سایت را بر عهده دارند حضور داشته باشد تا طراحان بتوانند با به کار گیری از ارشادوراهنمایی های وی تجربه کاربری راحتی را برای کاربران طراحی کنند ,

مهم نیست که شما در اکنون تولید محتوای بازاریابی خود می باشید یا خیر , تعداد کلیکی که برروی صفحه ها شما می شود دارای اهمیت است . زمانی که راه‌بندان ارگانیک ارتقاء پیدا کند , پتانسیل سودآوری بیشتر نیز افزایش پیدا مینماید . بنابراین وقت گذاشتن برای تبدیل شدن به یک استاد سئو یکی نیازهای حیاتی جان دار در هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است . ممکن است کار شما چیز دیگری بوده باشد و اخیرا وارد دنیای دیجیتال شده اید , ممکن است شما یک بازاریاب سنتی و یا دیجیتال باشید که می‌خواهید بیشتر یاد بگیرید , درهرصورت , اولین چیزی که هر سئوکاری می داند این است که واژه و کلمه SEO خلاصه شده عبارت ” با صرفه سازی موتورهای جستجو ( Search Engine Optimization ) ” است . به زبان معمولی سئوی وب سایت پروسه ساخت محتوایی است که کیفیت و کمیت ازدحام روانه شده به وبسایت از طریق جستجوهای ارگانیک در کاغذ نتایج گوگل ارتقا می دهد .

الگوریتم هایی موتورهای جستجو که توسط خزندگان که نام ربات های این موتورهای جستجو است , صفحات وبسایت شما و دیگران را اسکن می‌نمایند و برای آنان در صفحه نتیجه ها موتور جستجو رتبه ای را در نظر می گیرند . بدین ترتیب حرفه ای شدن در بهینه سازی سایت نیازمند شعور الگوریتم ها و قوانین و قواعدی است که خزندگان برای مرتبه دادن و کپی کردن تارنما از آن‌ها تبعیت می‌نمایند تا بتوانید همیشه در رتبه های برتر ورقه نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرید .

یکی از لازمه های حیاتی یک سئوکار حرفه ای آپدیت بودن در دنیای سریع السیر دیجیتال امروزی است . درست است که ساخت محتوا مبنی بر اصول بهینه سازی سایت ممکن است ظاهرا عمل سختی بیاید , اما هنگامی که متوجه شوید موتورهای جستجو چگونه کار می‌نمایند و محتوای شما باید دارای چه مواردی باشد تا بتواند سکو های بالا را کسب کند , می فهمید که آنچنان هم عمل مشقت نیست . این شما و این هم تکنیک هایی برای بهتر شدن به عنوان یک سئوکار و به چنگ آوردن کلیک های بیشتر برای خود و بیزینستان .

به چه شکل به یک سئوکار حرفه ای تبدیل شویم؟

بخوانید , بخوانید و بخوانید

دنیای باصرفه سازی تارنما دائماً در درحال حاضر تغییر و تحول است به این دلیل که موتورهای جستجو دائماً در هم اکنون تغییر تحول می باشند . بالا ماندن در زمان هر آپدیتی که گوگل می دهد فعالیت مشقت است . یکی بهترین و مفیدترین ابزارها برای شناسایی رازهای پشت پرده موتورهای جستجو محاسبه کردن وبسایت هایی مانند Search Engine RoundTable است . در این وب سایت سئوکارها در زمینه‌ی موضوعات متمایز که برای با صرفه سازی سایت و SEM یعنی بازاریابی موتورهای جستجو پیش می‌آید در انجمن های رای زنی به دعوا میپردازند . بدین ترتیب در حالتی که به‌دنبال اطلاعات و بحث های متفاوت در باب باگ ها و تست های تازه گوگل و الگوریتم هایش می باشید , این نوع تارنما ها به شما امداد زیادی می‌کنند .

Search Engine Land نیز یکی پلتفرم های خوب برای دنبال کردن حرف های بزرگان این صنعت در مورد ترندهای اخیر موتورهای جستجو میباشد . همچنین در این وبسایت شما می‌توانید محتواهای آموزشی تخصصی درخصوص با صرفه سازی سایت را نیز داشته باشید که درباره موضوعاتی مانند تفاوت موتورهای جستجوی گوگل و بینگ در مبحث بهینه سازی وب سایت سخن میکند . یک کدام از بهترین روش ها برای بدست آوردن اطلاعات درباره‌ی نرم افزارهای مربوط به سئو سایت , دنبال کردن مطالب کمپانی هایی است که راه‌حل هایی را برای مشکلات بهینه سازی وب سایت پیشنهاد می دهند .

نرم افزارهایی مانند Yoast , Moz Pro و یا Serpstat ابزارهای سئوی خیر هستند که بازاریابان دیجیتال برای بهبود درجه خود در برگه نتایج گوگل از آن‌ها به کارگیری میکنند . شما می‌توانید محتوای خود را وارد این نرم افزارها بکنید و تحلیل کیوورد , ردیابی بک لینک و محاسبه ترند انجام دهید . موردها نقل شده به علاوه چند قابلیت و امکان دیگر , امکان هایی می‌باشند که می توانند به شما یاری کنند محتوای خود را بیشتر دریک سمت با تاکتیک های باصرفه سازی سایت نمائید

اصطلاحات مهم در سئو چیست؟

یک‌سری اصطلاح بهینه سازی وب سایت که سئوکارها بایستی بدانند

شاید دیگرهمه دارای اهمیت سئوی سایت آشنا باشیم . سئوی سازی اصولی از بیس ( Search Engine Optimization ) در واقع در معنای گروه اقداماتی است که انجام می‌دهیم تا در نتیجه ها جست و جو مرتبه بهتری بدست آوریم . خب برای انجام این اقدامات می بایست با مضمون‌ اصطلاحات سئو سایت هم آشنا باشیم . درین مقاله ما تعدادی اصطلاح بهینه سازی وب سایت را اسم بردیم وبه صورت مختصر راجب هرمورد از آن‌ها توضیح داده ایم امید واریم لذت ببرید.


ریدایرکت – Redirect

سئو اصولی

ریدایرکت در معنای تغییر تحول مسیراست تغییر تحول مسیر می‌تواند از یک نشانی به آدرسی دیگر در یک وبسایت باشد یا این که از صفحه های یک وب سایت به وب سایت دیگر .

ریدارکت ۳۰۱

ریدایرکت ۳۰۱ هنگامی رخداد می افتد که بخواهیم به صورت مستمر یک URL را به نشانی دیگری منتقل کنیم . این تغییر تحول مسیر به یوزرها و موتورهای جست وجو امداد می‌کند به کاغذ صحیح منتقل شوند .

https://lnkd.in/eP5XXWn

ریدایرکت ۳۰۲

کارایی ریدایرکت ۳۰۲ همانند ۳۰۱ است با این تفاوت که ریدایرکت ۳۰۲ هنگامی انجام می شود که بخواهیم موقتی یک نشانی یک کاغذ را به ورقه دیگری منتقل کنیم .

نوشته جایگزین – Alt Text

Alternative Text در معنای نوشته جایگزین است , اکثر زمان ها به آن تگ Alt میگویند . شما با به کارگیری از یک توضیح کوتاه در قالب HTML به موتور های جست و جو می فهمانید چهره‌ای که به کارگیری نموده اید راجب چه موضوعی هست . . به دلیل این که ربات های گوگل مانند یک بشر کار کشته به دانستن تصاویر نیستند و نیاز دارا‌هستند به گویش HTML سخن بزنیم . به کارگیری از توضیحات توصیفی طولانی نتیجه ها بهتری را برای یوزرها میاورد . به سئوی سایت شما یاری می نماید .

انکر تکست – Anchor Text

Anchor Text در معنای نوشته لنگر است که مقداری از نوشته را به جایی از برگه یا این که برگه ی دیگری لینک و پیوند می‌کنیم . درصورتی که توجه کرده باشید , انکرتکست هایی که در صفحه ها اینترنت میبینیم . اکثرا پررنگ , به رنگ آبی‌رنگ , قابل کلیک و فرمت نوشتاری آن ها معمولاً خط دار می باشد . مثلا , چنانچه برای عنوانی انکر تکست در اختیار بگذاریم , استفاده کننده را به کاغذ ای می‌برد که به شرح و شرح آن تیتر می‌پردازد . با گزینش انکرتکست برای مارک , اسم تارنما , تیتر مقاله , واژه و کلمه حیاتی و پیوند های ایجاد شده ( مانند اینجا را کلیک نمایید ) به ربات های کاوش یاری نمایید تا برگه مقصد فهم و شعور نماید .

وب لاگ – Blog

وب لاگ اصطلاحی است برای ورقه ای از وبسایت شما که به طورمنظم یا این که روزمره مقاله ارائه می نماید . مثلا موضوعات صنعت تخصصی کمپانی , شرح اتفاق ها , عکس ها , فیلم ها و غیره که به صورت روزمره منتشر میکنید . سیستم های رئیس محتوا مانند بلاگر یا این که وردپرس به شما امداد می نماید یک وب لاگ پیدایش و عالی داشته باشید و بتوانید ازهر فرصتی برای پست های روزمره خویش به کار گیری فرمایید و کار کشته بودن وبسایت را به موتورهای کاوش نشان دهید .

بوک برند – Bookmark

معمولاً یوزرها برای این‌که مجدد بتوانند به یک وبسایت برگردند آن را علامت گذاری یا این که بوک برند می نمایند . با نماد گذاری , پیوند وب سایت در مرورگر مخاطبان مانند یک منشا ذخیره می شود . پیوند تارنما شما در سایتهای آرم گذاری اجتماعی به موتورهای کاوش نشان میدهد که محتوای سایت شما برای مردمان جذاب است . یوزرها میتوانند وبسایت هایی را که دوست دارا هستند با یکدیگر به اشتراک بگذارند .

بانس ریت – Bounce Rate

نرخ پریدن یا این که بانس ریت , میزان خروج ( پریدن ) یوزرها را از وب سایت می سنجد . در واقع یوزرها با آمدن در یک وب سایت درپی مقاله متبوع خویش می باشند . در صورت عدم تطبیق در حین خیلی کوتاهی از تارنما شما بیرون میشوند . از نگاه گوگل ارتقا بانس ریت یک امتیاز منفی اکانت می شود و مرتبه ورقه را کاهش می‌دهد .

کنونیکال – Canonical

تگ Canonical یک المان HTML است که یاری می نماید تا وبمستران ازمحتوای تکراری خویش پرهیز نمایند و استفاده کننده شایسته ترین ورقه را برای مقاله متبوع خویش پیدا نماید . کاربرد کنونیکال وقتی مشخص و معلوم می شود که ورژن های مشابهی از یک محتوا دارید . میخواهید به گوگل بگویید که از کدام برگه به کارگیری نماید . پس یک تگ کنونیکال برای محتوای تازه تعریف می‌کنید و گوگل آن را برای یوزرها نشان می‌دهد .

دایرکتوری – Directory

وب سایت مرجعی که تارنما های مو جود در وب را مدل بندی موضوعی می نماید را اینترنت دایرکتوری میگویند . نظیر یک دفترچه گوشی تلفن به یوزرها یاری می نماید وبسایت های مورد‌علاقه خویش را پیدا نمایند . شما به امداد این وب سایت ها می‌توانید داده ها شغل مارک و وبسایت خویش را ثبت نمائید و از این نحوه هم بک پیوند بگیرید .

دامنه – Domain

دامنه ای که برای نشانی مهم اینترنت خویش قرار می دهید , تحت عنوان اسم مارک و تبلیغ شما به حساب آورده می شود . پس خوبتر است اسم قابل قبولی برای مارک وب سایت خویش تعیین فرمائید .

تگ های تیتر – Heading

تیتر هایی که شما در نوشته قرار می دهید , می‌تواند با به کار گیری از Heading یا این که تگ تیتر ساخت شود . شما برحسب نیاز از تگ H1 , H2 یا این که غیره در نوشته خویش به کارگیری نمائید تا پی بردن نوشته را برای استفاده کننده و موتور های جست و جو را سهل وآسان فرمائید . علاوه بر این موتورهای کاوش برای تگ های شما قیمت متعددی قائل اند و رنک بهتری به صفحه های کیفیت عالی و حاذق می دهند .

لینک و پیوند محل ورود – Inbound Link

لینکی که از تارنما دیگری به وب سایت شما داده شود یک پیوند محل ورود است . پیوند هایی که در تارنما های دارای اعتبار و بزرگ به وب سایت شما داده می شود , بها متعددی دارااست و درجه تارنما شمارا بالا میبرد . همینطور پیوند های نامعتبر که رقیبان برای از فی مابین بردن سکو شما در موتورهای جست و جو به کارگیری مینمایند قادر است مخرب باشد و می بایست به صورت عصر ای پیوند های محل ورود وب سایت را نظارت کرده و پیوند های نامعتبر را حذف فرمائید .

لینک و پیوند داخلی – Internal link

برای ساخت یک پیوند داخلی برگه ای از تارنما خویش را به ورقه دیگر لینک و پیوند میدهیم . صحیح مانند ورقه با اهمیت شما که در اصل به لندینگ پیج شما لینک و پیوند می شود .

لینک و پیوند سازی – Link Building

همگی کار و روش هایی که برای اخذ پیوند انجام می‌دهیم , لینک و پیوند سازی را میگویند . معمولاً این روش ها برای باصرفه سازی موتورهای کاوش و در غایت کسب سکو بندی بهتری تدوین کردن شده‌است .

صفحه ها ایندکس – Indexed Pages

گوگل برای نمایش صفحه ها شما در نتیجه ها کاوش آنها‌را ایندکس یا این که فهرست بندی می نماید . در واقع این فهرست بندی همراه با ذخیره صفحه های در گوگل انجام می شود و احتمال چشم شدن صفحه های شما بالا میرود .

کلمه و واژه اصلی – Keyword

کلماتی که یوزرها برای جستن مطالب مورد نیازشان می نمایند را کلمه و واژه حیاتی یا این که دکمه کلمه و واژه می‌گوییم . با درنظر به دست آوردن این عبارات حیاتی می‌توانیم مطابق نیازهای یوزرها محتوای هر ورقه از اینترنت خویش را تولید کنیم .

عبارات اساسی طولانی – Long Tail Keyword

Long tail keyword در معنای عبارات دم بلند است . هر چه لغت ها اساسی که گزینش میکنید طولانی ( نظیر یک دم بلند ) باشد میتوانید درجه بهتری را بدست آورید . مخاطبان شما راحت خیس به مقصد خویش ( وبسایت شما ) می رسند , به دلیل این‌که رغابت کمتری دارااست . به طورمعمول عبارات حساس بلند سه کلمه و واژه ای می باشند و امداد می نمایند مخاطبان راحت به پاسخ خویش برسند . نظیر پژو ۲۰۶ مشکی نوع ۹۴ علیه پژو ۲۰۶ رقابت کمتری در نتیجه ها کاوش دارااست اما احتمال فروش آن با وجود مخاطب هدفی که تنها در پی این دسته اتومبیل است , بالا میرود .

داده های متا – Metadata

تگ های متا ( Meta Data ) به موتورهای کاوش می گوید وبسایت شما درخصوص چه می‌باشد . درحقیقت داده های متا در وب سایت شما نمایش داده نمی‌شوند البته ربات هایی گوگل آن‌ها‌را می بینند تا خوبتر و دقیق‌تر صفحه ها وبسایت را فهم نمایند .

توضیحات متا – Meta Description

توضیحات متا دسته دیگری از تگ های متاست که توضیحی مختصری ( معمولاً از کمتر از ۱۶۰ کاراکتر از محتوای یک برگه ) از هر برگه شماست . اکثر وقت ها در صفحه ها نتیجه ها در تحت تیتر برگه ( تحت عنوان مثال ای از مطالب جانور ) در مانیتور داده می شود .

لغت ها حساس متا – Meta Keywords

https://lnkd.in/eqV_nqy

قبلاً موتورهای کاوش از لغات دارای اهمیت متا برای انتخاب تراز صفحه های اینترنت به کارگیری می کردند . ولی دیگرهیچ موتور جستجویی از عبارات متا برای کاوش با اهمیت خویش به کارگیری نمیکند

جنگی به نام سئو و بهینه سازی سایت

جنگی به اسم بهینه سازی سایت

سئو تارنما یا این که به عبارتی بهینه سازی وب سایت مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که به مراد کسب جایگاه‌های خوب تر در نتیجه ها موتورهای کاوش و مخصوصا گوگل , به وسیله وب‌مستران و کارشناسان سئوی سایت انجام میگیرد .

به نقل از تیم رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا سئو وب سایت یا این که به عبارتی سئوی سایت گروه ای از عمل هایی است که به خواسته کسب رده های خوب تر در حاصل موتورهای کاوش و مخصوصا گوگل , به وسیله وبمستران و کارشناسان سئو وب سایت انجام میگیرد .

https://ismaeilsahab.ir/seo-strategy/

سئو وب سایت ( SEO ) مخفف search engine optimization و در معنای با صرفه سازی برای موتور های کاوش هست .

seo strategy

ادله رقابتی که بر راز بالا وارد شدن در نتیجه ها کاوش بین وبمستران موجود هست و اهمیتی که یادگرفتن سئو وب سایت پیدا نموده است , این است که جذب راه‌بندان طبیعی از روش گوگل و بقیه موتورهای کاوش نزاع فراوان لبریز رقابتی است . بهینه سازی وب سایت به یک غول دنیای آنلاین بدل شده‌است و کسب و امور , بخش متعددی از میزان دارایی ی مارکتینگ شان را به‌این حوزه اختصاص داده اند .

چرا سئوی وب سایت سایت؟

انگیزه بهینه سازی وب سایت , یاری به اینترنت سايت‌ها در بدست آوردن مرتبه بالا در نتايج کاوش و افزايش رابطه بين صفحه ها و کلمه ها کليدي وارداتی بوسیله یوزرها است .

همان گونه که می دانید روزمره تعداد اکثری استفاده کننده , با سرچ لغت ها متبوع خویش در دنیای وب و گوگل در درحال حاضر کاوش داده ها اضطراری درباره‌ی زمینه خاصی هستند و این موتورهای کاوش می باشند که از دربین انبوه پیشنهادات و تارنما هایی که می‌شناسند مورد های خوب تر و کیفیت خوب خیس را برای یوزرها نمایش می دهند . به این ترتیب هر چه مقام شما در نتیجه ها موتورهای کاوش فراتر باشد بخت بیشتری را برای جذب یوزرها خواهید داشت و به اصطلاح , سئو موفقی را دارا می‌باشید که توانسته اید یوزرها بیشتری را نسب به وبسایت های رقبا جذب کنید .

بدین ترتیب با بهبود بهینه سازی سایت خویش میتوانید در بالا یوزرها متعددی را به وب سایت خویش جذب کرده و در فرایند بعدی آنها‌را به مشتریان همیشگی خویش تبدیل نمائید .

نزاع بر رمز بهبود درجه

تا به امروز بایستی متوجه شده باشید که چرا بالا رفتن درجه وبسایت اهمیت متعددی پیدا نموده است .

در اوايل , بالا آوردن مرتبه سئوی وب سایت , عمل خيلي راحتي نسبت به روز جاری بوده است . با بكارگيری روش‌هاي غير اخلاقي در آن زمان قرار تصاحب کردن در بالاي ليست نتايج کاوش تضمين شده بود .

https://ismaeilsahab.ir/

اما با گذر زمان گوگل برای این‌که وب سایت هایی که حقیقتا توانا میباشند و محتواهای قابل قبولی دارا هستند به دلیل عمل های نامطلوب از وبسایت هایی که تنها تبلیغاتی میباشند و با روش های نامناسبی حاصل مطلوب کسب کرده اند , غیر منصفانه عقب نمانند و به مقام حقیقی و واقعی خویش برگردند , الگوريتم‌هاي خویش را پيچيده‌تر نموده است و خيلي مشقت بار است که مهندسين بهينه‌سازي بتوانند موتورهاي کاوش را بازنویسی نمایند . اما مبارزه در بین سئو سایت کاران و موتورهای کاوش کماکان ادامه دارااست .

اهمیت فراگیری سئوی وب سایت

بدین ترتیب امروزه مضاعف کلیدی است که روش های انجام سئو که مورد تایید گوگل و موتورهای کاوش است را بیاموزیم و مطابق آن‌ها کردار کنیم تا نیز بتوانیم در نتیجه ها گوگل , با ثابت این‌که سایتمان , تارنما مطلوب و با محتوای کاملی است بالا بیاییم و نیز با به روز های تازه الگوریتم های گوگل جریمه نشویم .

اینجاست که اهمیت یادگرفتن سئو وب سایت مطرح می شود . سئوی وب سایت یک مبحث گسترده است که پیچیدگی و گستردگی مختص خویش را داراست . براین اساس صرفا با فراگیری سئو وب سایت می‌توانید با مباحث متعدد آن آشنا گردید . از جمله چیزهایی که در فراگیری بهینه سازی وب سایت می‌توانید بیاموزید مباحث سئو آن پیج , فرنگی و تکنیکال , بک پیوند ها , الگوریتم های گوگل , اصول محتوا نویسی با صرفه شده برای سئوی سایت و . . . . است .

در صورتیکه در دنیای وب کار می‌کنید و قصد دارید کسب و عمل آنلاینی را راه‌اندازی نمائید یا این که چه بسا با راه‌اندازی یک سایت به معرفی کسب و فعالیت خویش و در غایت جذب مشتری بپردازید , بایستی اعتنا ویژه ای به سئوی سایت داشته باشید . با مراجعه به تارنما بهینه سازی وب سایت اینجا می‌توانید از فراگیری بهینه سازی سایت کاملی که گروه سئوی وب سایت اینجا فراهم نموده است سود کرده و به راحتی فعالیت با صرفه سازی سایتتان را انجام دهید .

مزایای سئو سایت برای شغل ها و کسب و شغل های کوچک

سئو یکی اثربخش ترین کانال های بازاریابی در دنیای روز جاری است . سئوی سایت برای کسب و شغل های کوچک که میزان دارایی تبلیغاتی متعددی ندارند , میتواند شایسته ترین راهکار بازاریابی آنها باشد . سئوی سایت و سئو وب سایت مزایای متعددی برای کسب و شغل های کوچک دارااست که درین مقاله قصد بررسی آنها را داریم . .

بهینه سازی وب سایت به شما در ساخت وبسایت خوب تر و استفاده کننده پسند خیس امداد می نماید .

یکی فاکتورهای مفید بر افزایش سئو وب سایت , تجربه کاربری است . تجربه کاربری به معنای راحتی و احساس عالی استفاده کننده هنگام تماشا و به کارگیری از تارنما شما است . گوگل بدین مسئله اهمیت متعددی می‌دهد و هنگامی یوزرها شما ذوق زده می‌باشند , موتورهای کاوش هم ذوق زده می‌باشند . پیروی از تکنیک های ux , تجربه کاربری را بهبود میبخشد و این عمل مزایای کوتاه برهه زمانی و بلند دوران را به همراه دارااست .

یافتن مشتریان نو از روش ارتقاء سئوی وب سایت

یکی مطرح ترین دلایلی که وبسایت خویش را فعال‌سازی نموده اید , ارتقاء مشتری است . این یک حقیقت است که کسب و کارهایی که دارنده وبسایت میباشند , دو برابر سریعتر از مشاغلی که تارنما ندارند , رویش می نمایند .

باصرفه سازی تارنما به شما یاری می نماید که درجه های بهتری در صفحه های حاصل موتور کاوش کسب فرمائید و این به بازدیدهای هدفمندتر و جذب مشتریان بیشتر باعث می شود .

بهبود نرخ تبدیل

یک وبسایت با صرفه شده دارنده خصوصیت سرعت بالا و سهل وآسان بودن برای به کارگیری و سازگار با دستگاه های موبایل و دسکتاپ است . این یعنی بازدیدکنندگانی که به وبسایت شما میایند بیشتر احتمال دارد به مشتری یا این که مشاهده کننده بامسئولیت شوند . نرخ تبدیل سئوی وب سایت از تمام کانال های بازاریابی نوین فراتر است .

برندینگ از روش بهینه سازی وب سایت

یکی‌از مزایای نهفته بهینه سازی سایت مخصوصا در نتایح اولیه , دانایی از مارک است . یوزرها اینترنتی به برندها بیشتر اعتماد می نمایند و راحت خیس جذب آنان میشوند . شغل ها کوچک که نیاز به مارک سازی بایستی در سئوی وب سایت سپرده گذاری نمایند و مرتبه های تاپ گوگل را به دست بیاورند . چون موتورهای جست و جو نقش پررنگی در ساخت یک مارک دارا‌هستند . .

تجارت شبانه روزی

مشاغلی که ازدحام ارگانیکی از روش موتورهای جست و جو داشته باشد مثل این است که به دوران 24 ساعت شبانه روز , 7 روز در هفته گشوده می باشند . این جادوی وب و سئوی سایت است . شما میتوانید با حضور در ورقه اولیه گوگل و جذب ازدحام از روش آن , یک دکان شبانه روزی داشته باشید!

تعدادی پیشنهاد :

با نهایی ترقی ها همگام باشید

بهینه سازی وب سایت یکی‌از سریعترین صنعت های در حالا تغییر‌و تحول در دنیا است . قانون ها و راه‌های بهینه سازی وب سایت تمام وقت عوض می شود و در‌صورتی‌که میخواهید مرتبه بندی و راه‌بندان سئو وب سایت خویش را مراقبت فرمائید , بایستی با آخری ترقی ها همگام باشید .

دو رویکرد برای انجام این عمل موجود است :

اولیه : تغییرات ساخت شده در صنعت سئوی سایت را دنبال نمائید و برای رعایت آخری استانداردها , در وبسایت خویش تغییرات واجب را اعمال فرمایید .

ضروری نیست شما یک کارشناس SEO باشید ولی می بایست مطلع باشید و مایل باشید که اقدامی انجام دهید . در ذیل یکسری مورد از قسمت های دانش سئو وب سایت اشاره شده‌است .

· باصرفه سازی انکر تکست

· تحقیق کلمه ها اساسی

· سئو وب سایت تکنیکال

· پیوند سازی داخلی

· سئوی آف پیج

· . . .

دوم : استخدام یک کمپانی دارای اعتبار ارائه دهنده سرویس ها بهینه سازی وب سایت و سئوی وب سایت که از آخری تحولات سئو سایت با خبر باشد و بتواند راه‌بندان وبسایت شما‌را ارتقاء و مراقبت کند .

چه‌گونه می‌توانید از مزایای سئو وب سایت به کار گیری کنید؟

یک سایت مطابقت و همخوانی بر اصول سئو سایت پباده سازی نمایید

نخستین از همگی به ساخت وب سایت احتیاج دارید . به این ترتیب تحت عنوان اولی گام برای نام نویسی دامنه و ساخت تارنما برای تجارت خویش نیاز دارید .

یک راهکار بازاریابی نوین پباده سازی و پیاده سازی فرمایید

https://ismaeilsahab.ir/hire-a-professional-seo/

دوم , به کسی نیاز دارید تا کمپین بازاریابی اینترنتی شما‌را پباده سازی نماید . شما بایستی هزینه مبلغی که برای SEO صرف نموده اید را تحت عنوان یک سپرده گذاری و خیر هزینه در لحاظ بگیرید . همینطور با اصول سئوی وب سایت شناخت داشته باشید .

شما چه بسا میتوانید با کمپانی در عصر فراگیری بهینه سازی سایت خودتان به یک کارشناس سئو وب سایت تبدیل گردید .

رسیدن به صفحه اول گوگل سخت نیست!

همیشه در مقاله ها تخصصی میخوانیم که رعایت نکات سئوی سایت فقط به انگیزه وصال به برگه نخستین گوگل انجام می‌گردد , ادله این تمامی سعی برای راضی کردن گوگل جهت معرفی ما به یوزرها چیست؟

هر روز میلیون‌ها کاوش در موتورهای جستجو به وسیله یوزرها انجام میگیرد که بیشتراز ۷۰ % آن در گوگل انجام می گیرد . موتورهای جستجوی یاهو و بینگ هریک به ترتیب ۷ . ۰۷ و ۹ . ۲۶ درصد از این بازار سهم دارا‌هستند . در سود حضور در کاغذ نخستین گوگل از اهمیت بالایی برخوردار‌است.

https://ismaeilsahab.ir/first-page-of-google/


برای کسب موفقیت , حضور در ورقه نخستین گوگل و بطور مختص سه فیض نخستین آن حتمی است . بررسی آمارها بوسیله Optify نشان داده است که 36 . 4 درصد از یوزرها بر روی اولی سفارش گوگل کلیک مینمایند و این میزان برای درجه دوم و سوم به 12 . 5 درصد و 9 . 5 درصد کاهش مییابد . به عبارت دیگر سهم جذب بازدیدکننده برای جايگاه نخستین در کاغذ اولیه گوگل به میزان مجموع محل ورود رتبه‌های دوم تا پنجم است .

چه گونه به برگه نخستین گوگل برسیم؟

در آفریقا یک شیر برای زنده ماندن می داند که هر روز بایستی از کندترین آهو سریعتر بدود . دسترسی به اولی مرتبه برای یک وب سایت تازه طاقت فرسا و ناممکن بنظر می رسد اما شما می بایست در صدر انگیزه خویش را حضور در ورقه اولیه گوگل قرار دهید و بعداز دستیابی به آن یک به یک رقبا را پشت راز بگذارید تا به سفارش اولیه گوگل تبدیل گردید , همچون شیری که هر روز برای زنده ماندن کندترین آهو را شکار میکند .

یکی‌از عامل ها تاثیرگذار بر ورود یوزرها از برگه اولیه گوگل به وب سایت شما توضیحات کاغذ و طرز نمایش آن در نتیجه ها جستجوی برگه نخستین گوگل است . شما با نوشتن توضیحات مطلوب و مرتبط با مقاله میتوانید بازدیدکننده بیشتری به وبسایت خویش جذب فرمایید . به‌این شیوه ممکن است شما در ورقه نخستین گوگل درجه سوم را داشته باشید اما بازدیدتان از مرتبه دوم نیز بیشتر باشد .

هرچقدر سایتی که در کاغذ حاصل جستجوی گوگل ظواهر میگردد تیتر و توضیحات جذابی داشته باشد , نرخ کلیک آن و در غایت رتبه‌اش هم در گوگل ارتقاء خواهد یافت . برای این که بدانید گوگل برگه شما‌را به چه شکلی در نتیجه ها نشان می دهد میتوانید از مشابه ساز بیان شده بوسیله خویش گوگل به کار گیری نمایید

چطور در کاغذ اولیه گوگل بمانیم؟

بعد از کسب منزلت مطلوب و حضور در کاغذ اولیه گوگل فعالیت شما تمام نمی شود . شما می بایست کماکان برای نگهداری این رده همت نمایید . برای دست یابی به‌این کلیدی عمل های پایین لازم است :

یک سری وقت یک توشه مطالب خویش را آپدیت نمایید و داده ها تکمیلی به یوزرها ارائه دهید .

مقام مقاله را در برگه اولیه گوگل بررسی فرمایید و میزان کلیک یوزرها را با اعداد و ارقام میانگین نمودار بالا مقایسه فرمائید , در حالتی که تعداد کلیک ها ذیل است تیتر و توضیحات را بررسی فرمائید .

برای مطالب خویش لینک و پیوند سازی نمایید و در صفحه های و وب سایت های دارای ارتباط آن را معرفی فرمائید .

محتوای خویش را در شبکه‌های‌اجتماعی به اشتراک بگذارید .

ایده ها یوزرها را در امر نوشته خویش بپرسید و به صحت جواب آن‌ها‌را بدهید .

به محض این‌که به برگه اولیه گوگل می سید رقابت اساسی شما شروع میشود . رقبا را یک به یک بررسی نمایید و کارایی نمایید که منزلت آنها‌را بگیرید .

تغییرات نو در کاغذ اولیه گوگل و تاثیر آن بر سئو سایت

https://ismaeilsahab.ir/google-freshness/

به صورت همیشه گوگل در هم اکنون اضافه کردن تجهیزات تازه و ساخت تغییراتی در طریق نمایش حاصل کاوش است . هرمورد از این تغییرات در برگه نخستین گوگل می تواند موجب ارتقاء یا این که کاهش بازدیدکننده های شما شود . بطور نمونه زمانیکه عبارتی در گوگل کاوش میشود .

اخیرا گوگل تغییراتی در روش نمایش حاصل و تعداد کاراکترهای توضیحات هر تارنما تولید نموده است . تا قبل از این برای هر فیض در گوگل حدااکثر ۱۷۰ کاراکتر نمایش داده می شد در حالیکه این تعداد به ۳۲۰ کاراکتر ارتقا یافته است . این ارتقا موجب شده که برگه اولیه گوگل اضافه شده و چهت نیل به نتیجه ها زیر خیس نیاز به اسکرول بیشتری باشد . این واقعه می تواند تاثیر منفی بر میزان بازدیدکننده درجه های ذیل خیس داشته و درمقابل مرتبه های ۱ تا ۴ را بیشتر در دیدرس استفاده کننده قرار دهد .

آوردن وب سایت به کاغذ اولیه گوگل

یکی از مهم‌ترین اقدامات و عمل هایی که بعداز طراحی وب باید صورت گیرد باصرفه سازی کلمه ها دارای اهمیت و آوردن وبسایت به ورقه اولیه گوگل میباشد . در واقع طراحی وب سایت باید با دکمه کلمه هایی که به وسیله یوزرها مورد کاوش قرار می‌گیرد در درجه های برتر حاصل گوگل نمایش داده شود و کسب جايگاه های برتر با عبارات غیر دارای ربط و کلماتی که تعداد سرچ پایینی در موتورهای کاوش دارا‌هستند فعالیت دشواری نبوده و چه بسا سود مثبتی برای شما پیرو نخواهد داشت .

از آنجایی که با قرار تصاحب کردن در برگه ی نخستین گوگل خصوصا نتیجه ها اول میتوانید نرخ ازدحام متعددی به به صورت بدون‌پول از سمت گوگل کسب نمایید با انجام روند ی با صرفه سازی به صورت استاندارد و بنیادی موفقیت را از آن خویش و کسب وکارتان نمائید . برای انجام این روند به صورت درست نیازمند علم و درایت حتمی این عمل میباشید و یا انجام پروژه ی با صرفه سازی ساخت سایت خویش را به دست کارشناسان سئو وب سایت و شرکت ها ذی‌ربط بسپارید .

مزایای کسب نتیجه ها برتر گوگل در طراحی وب چه میباشد ؟

به عنوان مثال فکر کنید که به‌دنبال جنس و سرویس ها و یا این که مطلبی میباشید او‌لین کاری که انجام می دهید ورود به گوگل و سرچ انگیزه مورد نظرتان است . هم اکنون با لیستی از تارنما ها و لینک و پیوند های مختلفی مواجه می‌شوید که مسلما او‌لین پیوند ها را برای ورود تعیین می‌کنید به‌این استدلال است که همه مدیران طراحی وب سایت ها پیرو داخل شدن به حاصل برتر گوگل می باشند به این دلیل‌که بدین ترتیب بیشتر چشم خواهید شد و مشتریان و مخاطبان بیشتری جذب می‌کنید که موجب ارتقاء درآمد و سود شما میشوند .

هزینه ی آوردن ساخت وب سایت به ورقه ی نخستین گوگل

هر سایتی با اعتنا به مورد آن دارنده عبارات مهم خاصی است . البته درین در بین برخی از سوییچ کلمه ها از رقابت بیشتری برخوردار میباشند و فرایند ی طولانی تری را می طلبند تا جايگاه های برترشان را کسب کرد . ایجاد محتوای باکیفیت و اثر گذار به علاوه پیوند سازی های داخلی و فرنگی از جمله کار هایی است که به وسیله کارشناسان سئوی سایت به خواسته کسب حاصل برتر برای طراحی وب شما انجام می شود .

هر شرکتی با اعتنا به کیفیتی کاری که ارائه میدهد و زمان و انرژی مصرفی و همینطور تعداد نیرویی که صرف پروژه ی شما می نماید مبلغ متبوع را ارائه می دهند . به همین علت است که میگویند هیچ ارزانی بی حکمت و هیچ گرانی بی علت نیست . چنانچه به خیر در این مورد داده ها کسب کرده باشید متوجه این مورد خواهید شد که سئوی سایت یک هزینه نیست بلکه یک سپرده گذاری است و زمانی که ساخت وب سایت شما به ثمر بنشیند درآمد بیشتری را از روش ساخت وب سایت خویش کسب میکنید .

حضور در ورقه اولیه گوگل

چهت نیل به برگه اولیه گوگل 2 روز موجود هست :

اولیه این‌که در صورتی خیلی شتاب دارید و می‌خواهید که به صورت فوری در کاغذ اولیه گوگل قرابر بگیرید از تبلیغات کلیکی گوگل ( Google Adwords ) به کار گیری فرمایید , که عالی خیلی فوری تارنما شما در کاغذ نخستین گوگل قرار می‌گیرد البته هزینه فراوان بالایی را متحمل خواهید شد و در صورت تمام شدن شارژ گوگل ادورز بالافاصله تارنما شما از کاغذ اولیه گوگل حذف خواهد شد .

روش دوم روشی است که حاصل ارگانیک گوگل را به شما می‌دهد . چنانچه می‌خواهید یک قدمت خیالتان راحت باشد و به صورت ماندگاری در برگه اولیه گوگل بماید از سئوی سایت و سئوی سایت به کارگیری فرمائید .

مزایای گوگل ادورز :

امکان نمایش وبسایت در کاغذ نخستین گوگل فارغ از نیاز به گذشت زمان و برهه زمانی یگانه به میلیون ها استفاده کننده در سراسر وب .

قابلیت و امکان تمرزر بر روی لغت ها اساسی یگانه و دلخواه .

https://ismaeilsahab.ir/google-dance/

قابلیت و امکان تصحیح کلمه ها دارای اهمیت برای کاهش هزینه ها و مدیر بی نقص کلماتی که نمی‌خواهید با آنان نشان داده گردید .

امکان انگیزه نهادن کاربرانی که مجدد بر میگردند , که تاثیر زیاد خیر در ارتقاء فروش خواهد داشت .

سئو سایت تکنیکال یا این که سئو وب سایت فنی چیست؟

کم و بیش تمامی ما نام بهینه سازی وب سایت به گوشمان خورده است و در یک مقاله هم توضیحات جامعی در زمینه‌ی سئو سایت داده شده‌است . البته مبحث اصلی و کلیدی بهینه سازی وب سایت تکنیکال که از تیم تحت شاخه های بهینه سازی وب سایت هست کمتر به گوش عوام خورده باشد . چه بسا ممکن است اشخاصی که درین حوزه کار می‌کنند هم متوجه این مبحث حیاتی نباشند . ولی حقیقتا سئوی سایت تکنیکال چیست؟

https://ismaeilsahab.ir/category/technical-seo/

ما در‌این مقاله سعی کردیم فراگیری سئوی سایت تکنیکال را با زبانی معمولی توضیح دهیم و تیم اقداماتی که بایستی انجام دهید تا از نگاه سئوی وب سایت فنی , وب سایت شما تماما دراختیار موتورهای کاوشگر باشد را بدون نقص ذکر کنیم . اکثر مطالب درین حوزه فنی میباشد و داشتن داده ها کافی در باب مساله فنی وبسایت برای انجام این کارها اضطراری میباشد . سفارش می شود حتما گذشته از تلاوت یادگرفتن سئو وب سایت تکنیکال , شما از داده ها و علم کافی در حوزه مرتبط با تحت ساخت های اصلی یک وب سایت داده ها کافی داشته باشید در غیر اینصورت برای انجام این فعالیت به یک مشاور بهینه سازی سایت رجوع‌کنید .

بهینه سازی سایت تکنیکال چیست؟

سئوی وب سایت تکنیکال به تیم اقدامات و فرآیندهایی گفته میشود که شما می بایست در سایت خویش حیث نمائید تا سوای مدل مقاله یا این که محتوا , وبسایت شما برای موتورهای جستجو گر به طور کامل در دست باشد . به گویش دیگر , وب سایت شما می بایست دارنده ساختاری مطلوب باشد تا crawler های موتورهای کاوش گر بتوانند به راحتی صفحه های وب سایت شمارا پیمایش نمایند . بتوانند تارنما شمارا index نمایند و چنانچه مطالب اثرگذار و خیر و خوبی داشته باشد آن را در نتیجه ها کاوش نشان دهند .

این اقدامات برای هر سایتی مهم می‌باشد بطوریکه در حالتی‌که به صحت در اولِ ساخت سایت انجام نشود قادر است بر روی فرایند کلی تارنما تاثیر بگذارد و چه بسا سبب عدم رویش مطلوب وب سایت بشود .

مثلث بهینه سازی وب سایت تکنیکال

طبق هرمی که تارنما MOZ پباده سازی کرده همان طور که در تصویر بالا بازدید می‌کنید ( با الهام به دست آوردن از هرم مازلو برای نیازهای یک آدم ) یک تارنما هم به ترتیب نیازهایی دارااست که با گذشت زمان بایستی مرتفع گردد تا به انگیزه خویش رسد . در تحت ترین لایه این هرم نصیب Crawl Accessibility موجود است که مرتبط با بهینه سازی وب سایت تکنیکال می‌باشد . این مورد بدین معنی است که در حالتی‌که شما مطلبی زیاد خوب متن باشید که دارنده ساختار فراوان قابل قبولی باشد ولی بهینه سازی وب سایت تکنیکال را رعایت نکنید وبسایت شما رویش نخواهد کرد . در تحت یک بررسی لیست از کارهایی که می بایست بر روی تارنما صورت پذیرد تا بهینه سازی سایت تکنیکال وبسایت شما ایراد نداشته باشد آورده شده‌است .

قدم نخستین : معین کردن نسخه حیاتی دامین ( Specify a Preferred Domain )

زمانیکه شما یک دامین خریداری می کنید و بعد از آن بر روی هاست خریداری شده آن را تهیه می کنید می بایست معلوم نمائید که آیا وب سایت شما با www چشم شود یا این که فارغ از www . برای موتور کاوش خیلی مهم نیست که تارنما شما www داشته باشد یا این که نداشته باشد البته برای آن‌ها اصلی است که صرفا یکی آنان دردست باشد و هر دو نشانی در اختیار یوزرها نباشد . مثلا در حالتی‌که نشانی وب سایت https : //www . websazim . com است نباید وبسایت شما با https : //websazim . com در دست باشد و می بایست به نشانی اولین تبدیل شود بدین علت که در‌این‌صورت موتور کاوش یک برگه با دو نشانی متعدد پیدا می کند و این مورد از نگاه سئو وب سایت فراوان تاثیرگذار میباشد .

تا قبل از این در پیکربندی وبمستر گوگل تنظیماتی برای این فعالیت وجود داشت ولی فعلا این پیکربندی برداشته شده و از روی canonical URLs گوگل متوجه تغییرات می شود . همینطور شما با انجام تنظیماتی در فولدر htaccess وبسایت می‌توانید صرفا یک نسخه از دامین خویش را دردست بگذارید و مابقی را از دسترس بیرون نمایید .

قدم دوم : باصرفه سازی فولدر robots . txt

https://ismaeilsahab.ir/seo-specialist/

در همگی وبسایت ها بایستی فایلی وجود داشته باشد بنام robots . txt که وظیفه این فولدر رابطه با bot هایی است که وظیفه crawl کردن وب سایت را بر عهده دارا هستند . به عنوان مثال تارنما شما قظعا نصیب مدیریتی دارااست که نیاز به پیمایش از سوی موتور کاوش ندارد ویا ممکن است شما گزیده را اخیرا در وبسایت خویش فعال‌سازی کرده باشید که فعلا نیازی برای پیمایش از سوی موتور جستجو گر نیست می‌توانید از روش این پوشه این مسئله را انجام دهید .

تکنیکال سئوی وب سایت

گام چهارم : به کار گیری از Structured Data Mark up

در حالتی‌که به صفحه ها سرچ گوگل اعتنا کرده باشید نسبتاً نسبت به سال های قبلی به کلی عوض شده نموده است و بعداز کاوش درین موتور کاوش بازدید می‌کنید علاوه بر پیوند ها , چند عکس , خبر یا این که سوال دارای ارتباط برای شما نشان داده می شود . کلیه این موردها از چیزی بنام Structured Data Mark up پیروی می نماید که شما قادر است از این علامت در صفحه های وب سایت خویش استعمال فرمایید تا گوگل بیشتر از محتوای تارنما شما باخبر شود . همان طور که در تصویر پایین بازدید می‌کنید علاوه بر حاصل کاوش یک بخش مستقل به همراه review به شما نشان داده شده‌است .

بهینه سازی وب سایت تکنیکال - نتیجه ها کاوش

مثلا تصور کنید بعداز ساخت سایت دکان اینترنتی شما می خواهید تولیدها خویش را طولانی تر فرمائید و مقالاتی مربوط به آن محصول ها بگذارید . نماد هایی موجود هست که می‌توانید از آنان استعمال فرمایید تا گوگل متوجه شود که مثلا یک برگه تارنما شما داده ها یک مال میباشد . یا این که در‌حالتی که مقاله ای متن اید می‌توانید با به کار گیری از این علامت ها مقاله خویش را تحت عنوان یک مقاله به گوگل معرفی نمایید تا در فیض کاوش گوناگون به نمایش درآید . به عنوان مثال پس کاوش عبارت فراگیری نصب ویندوز همان گونه که در پایین بازدید می کنید کاغذ ای که داده ها بیش تر تری به گوگل داده است فراتر از سایر نشان داده شده‌است .

قدم پنجم : تگ Canonical

هیچ کاغذ ای در تارنما شما نباید با دو نشانی دردسترس باشد غیر از این‌که شما در نصیب HEAD کاغذ از این تگ به کار گیری فرمایید . موتور کاوشگر در صورتی‌که یک مقاله را از دو مسیر پیدا نماید و شما این تگ را در کد HTML سایتتان نگذاشته باشید مسلما بر سئوی وب سایت شما اثر منفی دارااست . به‌این علت که گوگل نمیداند کدام یک از نشانی ها می بایست index شود و این پیکربندی خطا به زیان تارنما شما است .

قدم ششم : برگه 404 مطلوب

مدام ممکن است کاربری نشانی برگه ای از تارنما شمارا صحیح وارد نکند و بعداز آن بایستی تارنما شما دارنده یک کاغذ 404 برای نمایش داشته باشد . کلیه اینترنت سرورها یک برگه 404 برای این مسئله دارا هستند البته خوب تر است که شما برای این کد اشتباه یک برگه در وبسایت خویش داشته باشید .

قدم هفتم : ساختن sitemap

طبق راهنما های نوشته شده در گوگل , برای این که bot های جستجو گر بتوانند خوبتر صفحه ها وبسایت شما‌را crawl نمایند نیاز است که حتما شما یک sitemap مطلوب داشته باشید . میتوان اظهار کرد sitemap نقشه وب سایت شما است که در اختیار موتور کاوش قرار می گیرد تا بتواند وبسایت شمارا بصورت گونه بندی شده پیمایش نماید .

از گذاشتن صفحه های بی خودی یا این که غیر دارای ربط پرهیز کنید و حتما جور بندی های اصلی وب سایت خویش را در sitemap آپ تو دیت فرمایید . بعداز ساخت آن می‌توانید آن را در وبمستر گوگل یا این که Bing درج کنید تا آن‌ها مبادرت به پیمایش وب سایت شما نمایند .

قدم هشتم : تغییر و تحول http به https

امنیت لازمه هر سایتی است و داشتن ssl برای وب سایت جز فقط مواقعی است که گوگل بصورت بی واسطه به آن اشاره نموده است . گوگل بصورت قانونی اعلام نموده است که داشتن مدرک ssl بر روی حاصل کاوش و seo وب سایت شما تاثیر داراست و وب سایت هایی که‌این سند را بر روی وب سایت خویش نصب نکرده اند ممکن است در نتیجه ها کاوش چشم نشوند .

قدم نهم : سرعت تارنما

یک کدام از دست اندرکاران اصلی و تاثیر گذار بر روی تماشا وب سایت شما و همینطور سئوی وب سایت شما سرعت بار گذاری شدن وبسایت شما است . به کارگیری از کش در تارنما و همینطور کم کردن حجم صفحه های تارنما تاثیر زیاد متعددی در تجربه استفاده کننده از وب سایت شما دارااست و همینطور گوگل تارنما هایی را که نماید می باشند را در صفحه ها اولیه نشان نمیدهد .

https://ismaeilsahab.ir/seo-expert/

شما بایستی کد های تارنما خویش را minify نمائید و همینطور عکس های وب سایت خویش را فشرده کرده و بعد در وبسایت قرار دهید . هرچه تارنما شما سرعت بارگذاری شدن بیشتری داشته باشد سئو وب سایت شما از این حیث خوبتر است .

قدم دهم : عکس العمل گرا یا این که responsive بودن

میتوان ذکر کرد بیش تر از 60 درصد راه‌بندان وب این روز ها از روش موبایل های موبایل و تبلت ها است و یوزرها کمتر از روش رایانه همراه فردی خویش وارد وب میگردند .

ابزار و سرویس های بهینه سازی وب سایت

سرویس ها بهینه سازی وب سایت مشتمل بر چه مواقعی است؟



خدمات بهینه سازی سایت را احتمال دارد اخیرا یه یکی‌از موسسات سئو سایت واگذار کرده باشید , یا این که خوتان انجام بهینه سازی وب سایت خویش را استارت کرده باشید . برای این که بتوانید بیشترین بازدهی را در فرایند سئو سایت خویش داشته باشید با این ۷ قدم بازدهی سئو خویش را بالا ببرید.

https://ismaeilsahab.ir/seo-services/

قدم اولیه : محتوای کیفیت خوب ایجاد نمایید

محتوای باکیفیت تضمین کننده موفقیت تارنما شماست . هرچقدر محتوای شما کیفیت عالی خیس باشد مخاطب را برهه زمانی زمان بیشتری در وبسایت نگه می‌دارد .


۲ - امکان اشتراک گذاری داشته باشد

کلیپ هایی که تنظیم می‌کنید با لوگو و واترمارک کمپانی خویش قرار دهید . چنانچه کلیپ شما جالب باشد بوسیله مخاطبان به اشتراک گذارده می شود .

۳ - تیتر مطلوب برای ویدیو خویش قرار دهید

تیتر جالب منجر می شود که کلیپ شما حتما بوسیله یوزرها چشم شود

قدم دوم : سرعت بار گذاری تارنما

گوگل در سال ۲۰۱۸ یک کدام از فاکتورهای اساسی در سئو وب سایت را لود ورقه وب سایت تیتر نموده است . با ابزارهای که برای این حیاتی در حیث گرفته شده‌است سرعت بار گذاری وب سایت خویش را بالا ببرید . تارنما تحت یک کدام از این ابزار ها است .

https : //gtmetrix . com

راه و روش عمل های متعددی موجود است که بتوانید سرعت بار گذاری وب سایت خویش را بالا ببرید در اینجا یکی این‌شیوه فعالیت ها را برای شما توضیح می‌دهیم

باصرفه سازی عکس ها برای ارتقاء سرعت بار گذاری تارنما در سرویس ها سئو سایت

عکس هایی که در وبسایت خویش قرا می دهید بایستی متناسب با دنیای اینترنت ذخیره فرمایید , اما این بدین مضمون‌ نیست که عکس هایی کیفیت بالا ذیل تعیین نمایید بلکه این مضمون‌ را میرساند عکس های مطلوب با حجم مطلوب . برای این‌که بتوانید این فعالیت را انجام دهید ابزار های خاصی موجود هست یکی‌از این ابزار ها اپلیکیشن فتوشاپ می‌باشد شما با این اپلیکیشن عکس ها را با فرمت ذخیره سازی اینترنت ذخیره و در وب سایت خویش قرا می دهید .

قدم سوم : ترتیب و الزام وجود هدینگ ها

H1تاH6 را در تارنما خویش فراموش نکنید . هر ورقه از وب سایت یک h1 نیاز دارااست که می بایست در آن واژه حساس وجود داشته باشد , سایر h ها به هر تعدا میتوانند باشند و این که داخل این هدینگ ها به غیر از h1 می بایست عبارات حساس دارای ربط قرار بگیرد

https://ismaeilsahab.ir/seo-consulting/

تا آنجا که می‌توانید هدینگ ها را به ترتیب به فعالیت ببرید .

قدم چهارم : وبسایت ریسپانسیو باشد

این روز ها خیل از اشخاص با تلفن همراه هوشمندی که دارا‌هستند در فضای مجازی کاوش کی نمایند . یایت خویش را برای تلفن همراه ریسپانسیو نمایید تا آنها در صورتی وبسایت شما‌را در تلفن همراه خویش کاوش کردند با نقص‌ مواجه نشوند .

این دو نکته را در ریسپانسیو کردن وبسایت خویش در حیث داشته باشید :

الف ) هیچ یک از اجزای تارنما خویش را در ریسپانسیو تلفن همراه جذف نکنید .

ب ) خصوصیت هایی را در وبسایت قرار ندهید که در موبایل قابل نمایش نباشد برای مثال پوشه فلش

قدم پنجم : ورقه تماس با مارا فراموش نکنید

هرچقدر وب سایت شما نیز عالی باشد ولی در صورتی‌که این کاغذ را نداشته باشد تمام قابلیت و امکان های عالی آن را پایین سوال می‌برد . کاربری که وارد وبسایت شما شده‌است و سرویس ها شمارا عالی و مطابق با نیاز خویش تشخیص داده است چه طور بایستی با شما تماس برقرا کند؟حتما نشانی و شماره گوشی تلفن را قرار دهید تا مشتری بتواند به شما اعتماد نماید .

قدم ششم : بالا بردن خوانایی ورقه تارنما

خوانایی نوشته یعنی خصوصیت هایی که بایستی رعایت شود تا استفاده کننده از تلاوت محتوای شما خسته نشود .

قدم هفتم : خطای ۴۰۴ در وبسایت خویش نداشته باشید

احتمال دارد برای شما اتفاق افتاده است که در یک وب سایت بر روی یک پیوند کلیک میکنید و با خطای ۴۰۴ مواجه می‌شوید . و پر سرعت ا زآن برگه و احتمال دارد از آن تارنما بیرون میشوید . گوگل به وب سایت هایی که خطای ۴۰۴ دارا‌هستند امتیاز منفی می‌دهد . در صورتی‌که انجام سئو وب سایت خویش را به یکی موسسات سرویس ها بهینه سازی سایت سپرده اید حتما این ویزگی را گوش زد فرمایید و در صورتی سئوی سایت را خودتان انجام می دهید حتما حتما توجه نمائید .

کدامیک از موسسات بهینه سازی وب سایت گزینش نیکی برای وبسایت شما هستند؟

سرویس ها سئو وب سایت یا این که سئوی وب سایت را زمانی در موتور کاوش گوگل کاوش فرمائید وب سایت های متعددی در نتیجه ها گوگل مشاهده می شود .

https://ismaeilsahab.ir/first-page-of-google/

1